Hoi dames, ik ging vanaaf de andere echo foto nog eens bekijken, en daar zie ik heel licht een zwangerschapsring op!! Ik kan t vanaf m'n phone niet uploaden, zal ik morgen probere. Ik ben zo verrast en blij!!! Dat betekent misschien wel dat ik echt een goede zwangerschap heb en nu 5 weken ben... Oef oef zo spannend!!
de bende ziet er goed uit.. en nu donkerder worden elionarah.. jeetje.. ik duim meis.. ! spannend zeg hoop dat je indd nog maar 5 wkn bent !! fem2010 , ziet er goed uit hoor.. proudmum , wij gaan samen met kerst een mooi kado hebben !! dat moet gewoon !! ( en met de rest )
Als ik hem helemaal uitvergroot op m'n iPad, denk ik ook wat te zien in het vrucht zakje...... Ik duim voor je dat het toch nog goed gaat komen.
En oja, ik heb met 5wkn ook een echo gehad en daar was echt een mini vruchtzakje op te zien en toen werd mij ook verteld dat het niet goed kon zij...... Ze licht nu in haar bedje te slapen! Ik hoop dat het bij jou net zo gaat hoor.
Ik denk het niet nee....temp is vanmorgen flink gezakt en mn testje was een stuk lichter....was maar een heeeel licht streepje te zien nog... En heb ongi-kramp! Dus...de kans dat het nog goed zit wordt steeds kleiner helaas...
Sloppy: ik lees in je onderschrift dat je een tp hebt gehad, woeii spannend!! Hopelijk gaan die rot-wachtweken een beetje snel voorbij!
MOMHAIRY.. ik zie wel een tweede streepje, maar ik hou niet zo van blauwe testen.. ik hou inmiddels helemaal niet meer van testen..whahaha....maar ik zie m wel!!... spanennd meid..ik duim.. en blaas in mijn slaap heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard HEITJE dr temp omhoog.... PROUDMOM.. oh een korte cyclus is dan wel weer fijn.. nog net zwanger t jaar uit.. daar gaan we voor meid...met Lindanna en Lydia samen.. hopelijk is heitje dan al bezet!!....ander zij er ook bij... en de rest.. IK DUIM IK DUIM.. helaas kan ik niet meer doen dan dat.. en nu ga ik snel slapen...koes koes..
hoi dames,ik moest ongesteld worden, gisteren d8 ik tis zover, had donkerbruin verlies(heb ik normaal nooit) maar ik dacht toch komen ze erdoor, nou is daarna opgehouden en smorgens ben ik naar de kv gehold(inmiddels had k klein bleedje roze rode afscheiding gehad) ging ik echt direct naar huis, pakte ik potje erbij, wilde pipi doen maar er kwam haast niks uit.. ik moest eigenlijk ni plassen maar wilde per se testen, k weet is echt erg!!! en toen zag ik dit! als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijk zie ik heel licht iets dat even breed is als de controlestreep.. of zie ik spoken? me man ziet t ook maar hy zegt is te licht get over it.. maar kan ik nie Uploaded with ImageShack.us
en en en???? ProudMum???? Hier nog een cb gedaan en die is nie veel duidelijker dan die van woensdag, dus vrees dat die streepjes er altijd staan dus ik wacht ongi maar af