Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 6

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door miss C, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Makkie: Dat is ook wel jammer ja dat je nu gaat bloeden!

Ja in Wageningen ;) waar je een steeg in moest lopen om naar de voordeur te komen..

Ik heb tot 9 weken meegedaan, maar ik verloor telkens bloed en dat mocht niet in de urine zitten dus toen gestopt...

2. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Ooooo.... dan zeg ik tegen jullie dat het te duur is om elke dag te doen en dan laat ik me door mijn vriendinnetje overhalen om 'm toch te doen.

Hier het resultaat:

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

mmmm sorry, maar weet het niet meer. Kom ook bij zoveel verschillen mensen/huizen! maar wel alles goed met de zwangerschap?

Tinie, hihi tis duur maar zoooo leuk om een test te doen!

Ga zo een test halen van de kruidvat, deze zijn gevoeliger en dus dan duidelijker. Als ie posi is dan maar eens de ha bellenl, wat te doen nu.

4. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Bekijk bijlage 125402

Wilde even trots mijn test showen test streep is donkerder en was er sneller:D

Liefs brenda

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

wauw, wat een knaltest Brenda!

6. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ja he! mijn eerste test knalde al na 5 dagen overtijd maar deze knalt nog meer.
    Maandag komt MvM weet iemand misschien hoe je urine kan bewaren?
    Moet het in de ochtend opvangen voor in de avond want dan komt ze pas.

Liefs brenda

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Brenda, ik werk bij MvM! Je kunt gewoon ochtend urine opvangen in een bekertje, hier folie overdoen of van de 'plakplastic' en in de koelkast doen.

8. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Oke dank je wel kom jij toevallig maandag avond langs haha;)

Liefs brenda

9. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Brenda, die is lekker duidelijk.
    Ik mocht gewoon 's middags (voordat ze kwam) plassen.
    En aangezien je nu al zo'n knaltest hebt, lijkt het me ook prima als je "gewone" urine gebruikt.
    Maar Makkie is van MvM, als ik het goed begrepen heb....

Tinie, maak me gek!!!Wilkook wilkook wilkook.
    Ik ga wel wachten en laat me beslist niet overhalen no way echnie euhuh.....nouja, als manlief het mee zou nemen......;)
    Hartstikke mooi meid!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

hahaha nee hoor! maar was wel gezellig geweest hihi

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

is ook zeker zo hoor, als je echt zwanger bent dan is elke urine goed. Alleen blijft ochtendurine het 'beste' maar ik heb ook al gehad dat vrouwen het smorgens vergaten en dan smiddags of savond het opvingen, maakt idd niet uit. Maar volgens de regels moeten we om ochtendurine vragen.....

12. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

@ Dora Mijn vriendin zei dat de testen ook in de middag of avond gedaan kunnen worden tegenwoordig. Hier op het forum lees ik toch weer dat in de ochtend de waarde hoger is.

De cb test is van een middagplas :$ 1-2 weken (dus 3-4 zwanger) Volgens de berekeningen van de verloskundige ben ik 5+ weken. Mmmm..... De echo maar even afwachten.

Ik heb me ook gelijk aangemeld voor MvM ;) ook al kan ik het nog niet helemaal geloven...

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb op 9 DPO een echte tuur test.

Zowel mijn man als ik kunnen met veel draaiwerk in het licht iets zien.

Jullie ook?

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Laurie.. ik zie niks.. sorry

15. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Laurie, jeetje....tis een moeilijke.....zie niet direct wat. Kun je het ding slopen?
    Anders overmorgen nog een testje doen.....Spannnnennnndddd!

Oh, dat ik toen het plassen ben vergeten en daarom middagurine gebruikt heb, kan ook hoor. Ik was namelijk erg vergeetachtig....maar als ik me goed kan herinneren ben ik ook pas met 7 weken begonnen, dus was ook al wat verder.

16. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja gek is dat he, maar wel super hoor! lekker genieten :D

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Heb op 1 januari MK gehad, maar wel daarna helemaal witte test en bloedonderzoek gehad. Dus weet wel zeker dat het niet daarvan kan komen.

Morgen inderdaad nog maar keertje weer testen.

18. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Bedankt DoraDiego,

Ik ga proberen maandag ochtend het op te vangen was alleen bang dat in de avond de HCG eruit verdampt was:)
    Dom van mij he hahaha

Laurie ik zie nog niks misschien over een paar dagen nog 1 proberen.
    Succes in iedergeval:)

Liefs brenda

19. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Nu serieus een update van mij.
    Ik denk echt dat het loos alarm is geweest want hetzelfde merk test dat ik een paar dagen geleden heb gedaan, en waar meerderen een streepje op zagen, geeft nu precies hetzelfde vage streepje aan. Denk dat het vals was.
    Dus... gemengde gevoelens nu. Opgelucht maar teleurgesteld. Had gehoopt dat alle gebeurtenissen en samenloop van omstandigheden op een of andere manier een positief effect zou hebben. boehoehoe :(

Aan de andere kant, het is pas 8dpo! en 6 dagen voor nod... Dus ik zit mezelf gewoon gek te maken. Ja ik geef het toe. Er gaat zoveel door me heen de afgelopen dagen. De rest van de dag ga ik even mezelf bezighouden met poetsen.

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Nu kan ik het pas echt geloven!
    Kijk maar met me mee :):):)

Deel Deze Pagina