Goedemorgen, Ik heb hier mijn echo (van waarschijnlijk 5 weken) Zien jullie (als je het vergroot) links een zwangerschapsring zitten? Alleen te benoemen als je dit eerder gezien hebt denk ik. Ik keek er gisteren naar en zag het zelf ineens. Natuurlijk hoop ik het ook heel erg! En sinds 2 dagen ben ik heel erg moe en misselijk... (Ik hoop zo dat het goed zit...) Dank voor jullie reacties.
Hier een echo van mijn zwangerschap van mn dochtertje. Toen ook rond 5 weken een echo gedaan. zie je de zwangerschapsring hier... duidelijk he.
Ik zie zeker iets zitten in het vruchtzakje hoor! Ik had met 5wken een veel kleiner vruchtzakje hoor.
Die laatste echo heb ik ook van Dinand. Bijzonder om te zien he dat het zo allemaal begint! Wat betreft je andere echo, Ik zie wel iets, maar ik denk dat het vooralsnog gewoon afwachten is. Ik duim voor je mee meid!
Er is duidelijk een vruchtzakje te zien.. ik had in aug een echo om een zw.schap uit te sluiten.. en daar was alleen een zwarte massa op te zien.. ze zij nog.. als je rond de 5 weken bent moet ik een zwart vlekje zien.. die zag je bij mij niet.. bij jou zie je die duidelijk.. dat je er nog niets in ziet zitten is helemaal niet raar.. kan heel goed net verscholen liggen.. tis nog zo klein.. niet teveel zorgen maken hoor...
ik zie idd 2 streepjes....maar het bruinverlies kan alle kanten opgaan nu..of het is van het innestelen of omdat er iets niet goed is gegaan... Nu heb ik het ook gehad bij beide zwschappen dus het kan ook goed gaan mischien heb je je ei veel later gehad?
He elionorah zo zag mijn echo er ook uit met 5w. En het vruchtje zit in dit termijn vaak in de wand verstopt en daardoor zie je bijna niet het verschil tussen vruchtje en rand van de vruchtzak. Deze echo ziet er zo normaal uit hoor. xxx Joyce
@elionorah komt gewoon helemaal goed. ik heb er vertrouwen in. ik heb ook zo'n echo gehad en was uiteindlijk ook helemaal goed!! @heitje en al andere tekenen?? ik hoop zo van niet!!! hier mijn test van vanmorgen
@debende gefeliciteerd! @elionorah ik heb er geen verstand van, maar hoop dat het goed is. Had nog niet gevraagd waarom je zo vroeg een echo krijgt? (als je dat wil delen hoor!)
Ben hier zooooo hard aan het duimen voor Heitje dat mn arme vingertjes pijn doen @ debende: mooie testen hoor!! Gefeliciteerd!! @ Elionorah: als ik je vergelijk met andere echo's die ik heb gezien, ziet dit er heel normaal uit hoor!! Komt allemaal goed...ik blijf met je meehopen! Liefs, CherryBelly
debende: gefeliciteerd! elionorah: ik hoop voor je dat het goed zit daarbinnen, heb helaas geen verstand van echo's... hier: GAME OVER
@alle dames, wat ontzettend lief dat jullie allemaal hebben willen reageren!! Het geeft me steeds meer rust En de hoop dat het goed zit wordt weer groter! @ellen, ik had het geloof ik al wel gemeld op het forum. In het kort nog even: ik had in 2008 een BBZ. Heel naar verhaal, met operatie enzo. Dus nu was ik erg bang dat het weer zou gebeuren. Dinsdag kreeg ik een bloeding, voelde iets knappen in mn buik. Moest overgeven en viel flauw. Ik dacht ooh shit weer BBZ! Direct naar het ziekenhuis, en dus een echo om BBz uit te sluiten. Gelukkig geen bbz, en de arts zei dat mn HCG een 'vitale zwangerschap' aangeeft?!! Toch zei hij ook, je bent geen 6 weken zwanger. Dus of je hebt een mk, of je bent minder ver. Maar ga maar uit van een mk...... (stomme woorden van een arts he) Vandaar dat ik zo bang ben nu. Ik zou eigenlijk nu 6wk3dg zijn, maar ik denk dat ik 5wk3dg ben ofzo.... Woensdag 11.45 uur weer een echo. Hopelijk zien we dan meer!!!