Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 6

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door miss C, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

en nog 1 van wat verder af.

Is dit een positief streepje?

2. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Duidelijke foto bianca, maar ik denk dat het streepje grijs is. Wat denk je zelf?

3. Biancamv2

Hij is in het echt iets paarser,
    en toen ik de test deed binnen de 5 minuten,met 3 minuten was dit het resultaat :)
    Het is wel 3 dagen voor mijn nod,dus ik ga nog 4 dagen achtereen testen of hij donkerder word :)

4. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    bianca ik zie hem wel hoor !!!
    zo zag die van mij er ook 3 dagen voor nod uit .. spannend !!
    morgen week een foto haha

5. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok disney dit is hetzelfde merk als die van jou ...
    deze is van mij van vanmorgen .. niet super knallend .. de kv daarintegen knalde .. dus volgensmij heeft deze best wat hcg nodig ...
    Bekijk bijlage 125497

en ja ik ben mijn vuilnisbak ingedoken om deze terug op te duiken voor iedereen die deze testen nog niet kent :D

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Lynnami tuurlijk blijf ik voor je duimen !

XX

7. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Mijn ervaring met internet strips over het algemeen is dat ze eerder "iets" aangeven voordat elke andere test ook maar enigzins vaag iets aangeeft. De internet strips worden ook niet zo snel donkerder maar hebben nog nooit vals positief aangegeven als ik niet zwanger was. Ik hoop zo dat ze dadelijk nog in de brievenbus liggen en dat ik straks een testje kan doen.

8. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Thanks Lydia!

9. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Ik heb een nieuw topic met een vraag geopend hier in het testen deel. Kijken de zwangeren daar even aub?

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nee nee nee, ik wil het niet!!! :D Echt niet echt niet! :p

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Bianca, ik zie wel wat! Hopelijk snel een duidelijke streep!!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Sansky jeyyyyyyy!

Makkie ik heb juist meegekregen dat urine bewaren in de koelkast niet goed was :( maar moet op kamertemperatuur?

Laurie sorry op die (wazige) foto zie ik ook niks :(

mama90 ja maar vloei je veel?

Lynnami lieverd je weet dat ik kei en keihard voro je duim! nog een keer samen zwanger zijn en deze keer met een goede einde!! Ik hoop dat het geen indrogers zijn, ik zag ze echt wel zonder bewerken en je weet dat ik neutraal bent!! dikke knuffs!!

disney1986 ik zie wel 2e strepen maar lijkt besmeurd te zijn :( heel vaag??? Ik wil heel grag zeggen ja zwanger!! maar een test(en) horen niet zo te wezen! balen en erg frusti! Ik zou een andere merk halen of bij de apo eingen merk dipstick! ooooooh disney man geplast op stickie :p geweldig!!! en jij dus zwanger!!!!!!!! ik zou toch een andere test halen voor die mooie streep :p

Fiet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jij bent gek idd :p Zou graag weer willen testen maar gan geen geld meer uitgeven aan testen deze zwangerschap hahahaha

Cherry27 jaa kijk :D super test!! ik ga je roze zetten :p want dat is echt duidleijk!! gefeliciteerd!

Biancamv2 jij bent nu 11dpo toch? ik had iig 3 dgn voor mijn NOD deze streep hoor!!! en de rest weet je :p hier is jouw test 1x donkerder gemaakt en dan in negatief gezet:
    Bekijk bijlage 125512

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Jij lyn nu nog testen in de bus ontvangen? Bedoel je niet morgen?

14. mama90

mama90 Niet meer actief

@ aowyn

Nee valt mee, eventjes een grote druppel donkerrood bloed en daarna licht roze heel weinig, maar geen krampen ofnix meer en normaal wel

15. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Ik woon niet in Nederland ;) Het is pas 15:13 hier.

16. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    alle zwangere mama's van harte gefeliciteerd!!!!!!!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    en je had een lichte streep nog.. ik zou nog afwachten meid! er worden zoveel ongi en toch zwanger! ik ook in December!

18. Biancamv2

Heey Aowyn,

ja ik ben 11 dpo vandaag :)
    Ik vind hem ook licht,maar ja er word meestal meer hcg aangemaakt als je op de dag van je nod zit of later natuurlijk hihi.

Ik was al blij dat er een 2de streepje lichtpaars(wel vaag) op de test verscheen,heb er al 4 testen doorheen gegooit en dit was na vanmorgen de enige met een 2de streepje :)
    Dit was 5 uur na de ochtend test die ik gedaan heb,de ochtend test gaf geen resultaat was omo wit,dus ik sprong al een gat in de lucht met deze 2 streepjes van vandaag :)

Had jij ook zo'n licht streepje?
    en werd hij de dagen erna veel donkerder?

Ik ben zo benieuwd na de testen van zondag en maandag.
    Kan haast niet wachten meer om die ook te doen :)

Alle zwangeren van harte gefeliciteerd :)

groetjes Bianca

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha disney, wat fijn dat je man niet zwanger is maaaar jij wel :):) Ik zou ook ff een andere test doen als ik jou was....
    maare gefeli!!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    bianca kijk maar in mijn album van deze ronde ;)

Deel Deze Pagina