wat raar zeg disney van die testen en dan nu weer niks... zou nog wel even contact opnemen met die leverancier want zo horen die testen niet te zijn misschien krijg je wel nieuwe! heb je ook niks aan zo op deze manier zou het op zijn minst proberen ...
Geef de moed niet op Disney!!!!! Probeer het idd met andere tests, hopelijk geven die dan wel een duidelijk beeld. Duim voor je meid!!!
Cherry: mooi!!! Gefeliciteerd hoor! Edith: jippie, de 3+!! Je loopt zeker mooi op schema! Disney: wat vreemd allemaal zeg! Hopelijk heb je snel duidelijkheid, op wat voor manier ook....
Cherry, whoehoe, mooie testen meid. Van harte gefeliciteerd! Disney, het wordt steeds vreemder met die testen van jou. Met zoveel onzekerheid zou ik heel NL rondrijden voor een degelijke kvtest....
zo.. ff tijd.. ZWANGEREN.. GEFELICITEERD DISNEY.. wat een gedoe zeg.. FIJN weekend en hopelijk snel duidelijkheid.. HIER..rara ongi hoor.. maandag begonnen.. dinsdag avond al zo goed als weg.. sinds woensdag alleen bruinverlies.....dat houdt nu steeds een beetje aan..heb maar 2 dagen dus echt gevloeid..nou ja.. vrumd lijf dan maar..verder wat ziekige kindjes en gewoon druk... laterrrrrrrr
Wat denken jullie van deze ovulatietesten? Van boven naar beneden: 1 (3 dagen geleden) 2 3 4 (vandaag)
Nummer 2 lijkt mij het ' positiefst' . Moeilijk te zien Maar dit zijn kruidvat testen toch? die geven helaas niet altijd een juist beeld....
Wat een rottesten toch, die kruidvat ovulatietesten! Geef mij maar de dipsticks van Sensitest, zijn (bij mij in elk geval) gewoon goed duidelijk. Ik vind de 2e van boven het duidelijkst trouwens...
Ja zijn kruidvat testen! Ik weet, heb er al veel slechte reacties van gelezen! Had ik dat geweten had ik ze niet gekocht! Maar ik wou snel ovu-testjes hebben, en die op sensitest bestellen duurde nog enkele dagen...
zou je wel je eisprong gehad moeten hebben? Anders moet je nog even testen wanneer ze binnenkomen. Het schijnt dat kruidvat testen soms een heleweek positief blijven, en dat mannen zelf positief testen Ik heb nu zelf van zwanger en kids, nooit eerder gebruikt. Dus ben benieuwd... Had deze trouwens wel al de volgende dag in huis.
Ik dacht dat mijn eisprong vorig weekend zou geweest zijn. Omdat ik toen pijn had ter hoogte van mijn lies en ook een beetje slijm verlies had! Maar heb toen nog niet getest omdat de donderdag ik een echo had gehad bij de gynaecoloog en die zei dat er nog geen rijpe eitjes zaten. Dus dat ik een langere cyclus zou hebben. En dan maar 26 januari beginnen testen en dacht dat er totaal niets op de test ging komen... Snappen jullie mijn uitleg een beetje?
jaa snap het ja! Lastige situatie! Maarja met deze testen ben je niet veel wijzer toch? Of je zou nog een x de kruidvat testen moeten halen. Kijken wat ze nu doen...? of is dat dan weer dom van me? Wanneer meot je weer terug naar de gyn dan?
Ik had de sensitesten altijd wel de volgende dag binnen, als je tenminste voor 15:00 uur betaald..... Wel jammer dat je nu nog geen duidelijkheid hebt!
Heb nog 1 test liggen voor morgen dus... Maar inderdaad, ben met die testen niets wijzer geworden! Nee ga niet nog een doos kopen, is toch weggesmeten geld! 'T is nu afwachten hé... Ofwel ongesteld worden, ofwel niet... Moet voorlopig niet meer terug naar de gyn, tenzij ik echt lange cyclussen heb de komende maanden, dan pas moet ik terug gaan.