ik ben de ronde van de kruidvatovutesten zwanger geraakt. als dit mijn testen zouden zijn is da 2de positief! ik had heel de cyclus door 2 gelijke strepen. hij was enkel positief als de teststreep donkerder was dan de controlestreep en dit hield bijna 4 dagen aan, al ze je de teststreep wel wat lichter worden. ik heb die ronde ook andere ovutesten gebruikt en het klopte effectief.
Zouden jullie hier eens willen kijken? Alvast bedankt! http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/254189-test-wordt-niet-veel-donkerder.html#post9094656
Hoi Tinie, Op zich moet een zwangerschapstest donkerder worden, aangezien je hcg meer wordt. Maar op zich zegt het niet persé dat je een miskraam krijgt. Ik heb zelf vanmorgen zwanger 1-2 getest, terwijl ik vorige week zondag nog zwanger 2-3 had. Ik maak me grote zorgen
Tinie als je een stukje korter (rond 4 weken) zwanger bent dan zou t nog kunnen volgens mij. Maar ze moeten nu wel donkerder gaan worden.. Marije oeii wat rot!! Ook nog met gewone kv testen getest? Snap dat je je zorgen maakt sterkte
Misschien dat hier dames zijn die dit ook meegemaakt hebben en waarbij alles gewoon helemaal goed ging? Stressen is nu natuurlijk ook niet goed...
het is eigenlijk - gestoptmetdepilongesteld - 22 - 22 - zwanger? Het zou dus heel goed kunnen dan het nu niet 22, maar 29 of zelfs meer zou zijn. Daar hoop ik nu maar op...
Tinie dat zou prima kunnen dan! Vaak (niet altijd) raak je in een wat langere cyclus zwanger. En zeker omdat je pas 2x ongi bent geweest is de lengte nog niet zeker. Ik duim voor je
Ja, ik heb ook een kruidvattest gedaan. Die is ook lichter, maar nog wel heel goed zichtbaar. Het kan gewoon niet weer mis zijn, klaar! Ik voel me verder goed en m'n gevoel zegt dat het gewoon goed gaat. Geen bloed is goed! pfffff
Ik heb bij een vriendin gezien dat haar testen ook lichter werden en daarna ook weer donkerder. Zelfs de MvM was heel licht, net te zien zeg maar. De CB ging van 2-3 naar 1-2 en toch is ze nu al 14wkn zwanger! Ik duim voor jullie dat het bij jullie net zo gaat!
Marije, kan het niet zijn dat jou hCG gewoon een beetje schommelt? Of misschien ben je toch al verder? Het hCG blijft toch alleen maar een aantal weken zo stijgen en daarna wordt het minder maar blijft wel 'zichtbaar', toch? Ik duim in ieder geval voor je meid dat alles goed blijft gaan!!!! Verder nog iemand testen gedaan vanochtend???
Pas na 12 weken daalt je hcg weer, daarvoor blijft t stijgen. Het kan wel zijn dat de digi t niet meer kan meten door de grote hoeveelheid hcg, staat ook in de bijsluiter
Oh Marije.. niet meer testen meid.. maakt je alleen maar onzeker.. als je het niet vertrouwd dan gewoon je vk bellen.. en je testen voorleggen en je onzekerheid.. misschien kan zij je onzekerheid wegnemen dikke knuff.. weet zelf hoe je kunt stressen bij een zwangerschap maar das ook niet goed.. maar heel moeilijk zo...knuff
Dames hcg kan de eerste weken enorm schommelen. En de CB geeft een indicator ook. Die kan er ook naast liggen. Dit is ook een reden waarom ik niet meer ga testen. Ik had duidelijke strepen en ik weet dat als mijn streep licht uitvalt dat ik ga panieken ivm mijn vorige *'s En sommige dames maken niet zo heel veel hcg aan, denk aan de dames die pas na 2 a 3 weken positief testen. Probeer je niet zo veel zorgen te maken, moeilijk ik weet het, maar toch. En ook elke dag testen maakt je ook nog onzekerder want hcg stijgt om de dag, niet elke dag. En hcg daalt later.
Op een gegeven moment schommelt t niet zo erg meer hoor maar snap wat je bedoeld met dat je gewoon niet door moet testen.
Marije, mijn testen vanaf 6 weken zijn ook een heel stuk lichter... ik denk dat die testen ons HCG niet meer aankunnen meis. Ik heb er op gegoogled en gezien dat dit heel vaak voorkomt (natuurlijk test niet iedereen zo lang door) In mijn album heb ik een testje staan van 5 weken en 6.3 weken... een heel verschil Bij een miskraam gaat het HCG pas omlaag als je het vruchtje hebt verloren.. Wanneer heb je een echo?
Bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik ga proberen om niet meer te testen. De CB zei eergisteren Zwanger 1-2 Volgende week maar weer eens proberen. 18e naar vk
Marije, probeer het even los te laten, want dit hoeft helemaal niets te zeggen. Ik had in de vorige zwangerschap in week 8 (wilde een test om aan mijn ouders te laten zien) een hele vage streep. Snapte er niets van. De week erop had ik mijn intake bij de vlos en heb het haar gevraagd. Volgens haar kwam dat heel vaak voor, maar betekende niets. Maar jezelf nu aub niet helemaal onzeker. Tinie, ook voor jou. Laat het even los en probeer (want ik begrijp dat het heel moeilijk is) even niet meer te testen. Knuf.
Hey meiden, ik lees dat jullie testen niet meer zo knallen. Ik heb het ook! Ik dacht leuk ik heb nog een test! Ik testen op 6w 3 dagen ook wat lichter, ze worden niet donkerder maar ook niet lichter....wist echt niet dat dit mogelijk was....me Vk gebeld en die zij ook dat dit niks hoeft te betekenen. Meiden we duimen voor iedereen dat we gewoon een mooie echo krijgen! Voelen jullie je wel zwanger? Ik wel. Ik lees hier even mee. het bericht dat meer meiden dit hebben gehad en toch zwanger zijn gebleven geeft me weer wat moed, zit hier ook behoorlijk in de stress...