Disney, ik las dat je vlekkerige testen had....kan het zijn dat je je testen te lang of te ver in de urine hebt gehad, dan kunnen ze ook vlekkerig worden.....
Yep, hij stond er na een paar minuten. Deze foto is na ongeveer 5 minuten genomen, maar hij is, nu hij is ingedroogd nog duidelijker te zien. Ik vind het zo moeilijk om niet teveel hoop te hebben, want mijn droom is nu al zo vaak in duigen gevallen...
@ ik heb de testen echt niet tever gedaan, bij die vlekkerige zit ik achteraf te denken, dat ik ze tegen elkaar heb laten opdrogen, dus misschien wat urine doorgelekt. ik heb er vanmorgen nu al 3 gedaan, en de laatste is weer een lijntje en dat zonder vlekken. Ik word nu erg nerveus, en zit telkens te rekenen wanneer ik mijn ei dan gehad zou hebben. Ik heb geen ovu testen gebruikt deze maand, maar wel genoteerd wanneer je geklust hebben (schaam) heb net goede testen besteld, dus nog lekker 1 dagje in spanning. *niet leuk* maar ik doe stoer
aowyn wat oneerlijk is dit... ik hoop dat het toch nog goed zit al klinkt krampen en bloed niet echt positief...xxx
Spannend, disney....ik heb nu ookal een aantal maanden DIPstrips naast de kv testen gebruikt, en ik krijg ook vaak onduidelijke of vlekkerige testen terwijl de kv een duidelijke streep laat zien....dus nu probeer ik 'minder' te testen en gebruik ik de duurdere kv testen (met zo'n DIPstrip is het zo makkelijk om even tussendoor te testen ) En ja, ik weet dat het niet zo handig is om zooo vroeg te testen, (had zaterdag op dag 7 ook al getest --schaam-schaam) en helemaal al niet met mijn 'verleden' maar ik kon het echt niet laten.... en nu is er geen weg meer terug en wacht ik dus in spanning tot vrijdag....ik geloof het pas als de CB digitaal ook vind dat ik zwanger ben.......
Bedankt allemaal ! Een jaar later gewoon een positieve test in handen !! en de gyn gaf me weinig kans !!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!! Ik had net een vrij positieve ovutest, nog niet knal maar vanavond toch maar nog een keer testen voor de zekerheid hihi.. Fijne dag iedereen!
Siri en Fryskfamke: gefeliciteerd! Siri, 9 dpo is wel een beetje vroeg, maar ja, die streep komt er niet voor niets!
hoi meiden, ik heb ff een vraagje! ik heb ongeveer 3 uur geleden geplast, nou wil ik een ovutest doen maar daar moet minimaal 4 uur tussen zitten maar ik moet zooooo nodig plassen! (heb 1 mok thee op net nadat ik geplast had) zal ik nu testen?! of nu plassen dan 4 uur wachten en dan testen?!