ja hij kwam binnen de tyd, omdat ik dus zo weinig urine had heb ik best veel urine in de test gedaan, vandaar dat die geel is denk ik
zou best kunnen van mn ei, want me ms waren de laatste maanden helemaal in de war. ook vandaag wederom donkerbruin bloed met slijm en ook bruine slierten.. heb ik normaal nooit.. heb wel echt t gevoel in me buik dat ik ongi ga worden en natuurlijk heb ik in me achterhoofd zoiets van ja.. als je zwanger bent schyn je je ook zo te voelen dus ja,heel raar allemaal
Vorige maand miskraam gehad met 6weken. Morgen is NOD. Onderste test van gisteren, bovenste van vandaag! Bekijk bijlage 112623
Sloppy jij ook al hier!!! Ja ik zeg ook zwanger Zanoni!!! Ga voor je duimen dat het nu wel goed mag gaan!!
bruinverlies is oud bloed dus het heeft al gebloed zeg maar nu mag het niet in rood bloedverlies overgaan natuurlijk...en geen erge krampen enz...ga voor je duimen meid
Ik zie hier ook een CB digitale test voorbij komen. Heeft iemand er ervaring mee dat deze positief getest is geworden en vervolgens blijkt het toch niet waar te zijn?
@ odess, ja ik weet dat elke zwangerschap nog kan eindigen. Maar nog niemand heeft dus meegemaakt dat de digitale van CB niet betrouwbaar is zoals je wel eens vaker hoort van andere testen.
@Proudmum: ja maar denk toch echt pas als we in engeland wonen en daar gesetteld zijn. Op zn vroegst in april/mei beginnen.