Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 6

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door miss C, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

het is toch maar wat he......cyclus het zelfde EI hetzelfde ....en nu ook allemaal een licht posi test...heb jij nog getest???

2. MvN

MvN Niet meer actief

zanoni: ben jij de zus van joy?

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee niet meer.. 2e test was niks te zien en kwaaltjes zijn iets minder nu.. dus ga ik gewoon vanuit dat ik dinsdag ongi word.. mijn lichaam zegt mssn zw maar mijn gevoel zegt wéér van niet

4. Muurbloempje

wanneer ga jij weer testen dan??? dinsdag???

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hmmm ik ga eerste tempen dinsdag :p als mijn temp zoals hij altijd doet op NOD dag dan is tempen niet nodig, jij dan?

6. Muurbloempje

heb geen testen meer moet eerst bestellen dus op zijn vroegst dinsdag maar wil liever met ochtend urine....wat ik wel raar vindt zo'n test laat toch niet zomaar een streep zien?????????????

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik weet het ook niet, ik heb nooit, zolang ik test en ook met matcare, een streep gehad die er niet hoorde. Was of omo wit of positief. Maar die streep dat ik toen had was zooo licht, alleen in daglicht zichtbaar en dan kon ik niet eens de kleur zien. Werd er sjaggo van :p wat moest ik met zo'n streep :p gelukkig zagen jullie hem ook, maar omdat ik geen kleur zag dacht ik mssn zie ik de strip die moet verkleuren, dat kan dan ook. Maar toen 2dgn later dacht ik dat iets kwam maar dat vaagde weer weg en test was omo wit zoals ik gewend bent.. dus ik reken er maar op op een ongi. Jij hebt dus nu ook zo'n streep maar is wel roze bij jou, dat telt wél 8)

8. Muurbloempje

Zie je nu ook nog iets op de test dan??????? die je het eerste deed?? ik heb er nog steeds iets staan...wat voor kleur is die van jou dan wit???

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik heb ze gisteren samen weggegooid maar gisteren was nog een vage streep te zien ja maar roze was het niet en was maar de helft breed. Wel op de juiste plek, dus ik weet dat het de T streep was.

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

mvn meid gefeliciteerd met de goede echo, eindelijk heb je nu duidelijkheid en het hartje gehoort en gezien geniet ervan.

XXX Gusam

11. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    helaas hier gisteren ongesteld geworden....
    nu dinsdag naar de gyn en in het nieuwe jaar beginnen met clomid en hopelijk mogen we dan snel leuk nieuws krijgen dat ik zwanger ben....

beetje een tegenvaller nu maar goed het leven houd hier niet bij op en ik krijg nog kansen zat denk ik dan maar....

alle zwangere gefeliciteerd....en lees mooie berichten...
    blijf hier lekker meeturen hoor....xxx

ps ook geen etos testen meer voor mij en geen cb plus en geen predictor en geen kv ovu testen meer....haha zijn we daar ook weer uit...

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Ohhh meis wat spannend!!!! Ik ga heel hard duimen!

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
  14. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Nope, sorry ben ik niet.
    Ken jij nog een Zanoni dus?

15. Alita

Alita Niet meer actief

16. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @zeehodje, ik zie zeker een streep hoor! Bij mij was de eerste test ook zo vaag positief. En later volgende nog drie duidelijke testen. Geduld en over 2 dagen nog eens doen!
    Spannend joh !

17. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
  18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh ik ben zo bang dat het vals positief is. Lees dat namelijk ook op internet over de sensitesten...
    Morgenochtend kv test en clearblue misschien.

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb in de 2 jaar en 2 maanden dat wij bezig geweest zijn om zwanger te worden ook heel vaak die testjes gedaan nooit een 2de streep totdat ik echt zwanger was net zo een vaag streepje als bij jou.
    Digitale clearbleu met indicator gaf de volgende morgen al zwanger 2-3 weken aan :$:)
    Ik hoop het zo voor jullie dat alles goed mag gaan!

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb maar een keer een streepje met deze test gehad en dat was in oktober dit jaar.........helaas ging het mis maar deze testen geven volgens mij geen vals positief aan hoor!

Deel Deze Pagina