Ja die wil ik vandaag toch wel gaan doen.. Het is zoo raar joh, kan het nog steeds niet geloven terwijl je er al 4 maanden mee bezig bent en er non-stop aan denkt. Als het ineens zo ver is is het echt.. zucht, geen woorden voor haha..
Hoi allemaal, Sinterklaasavond was erg leuk, gevierd bij familie, waarbij ons meisje weer goed is verwend. Dit na dr verjaardag begin november en kerst nog in t verschiet Op 5 december had ik s morgens een goede positieve test. Nog beter dan die van afgelopen donderdag. Helaas is mijn ontvangen roze pakketje, toch rood geworden. Voor ons op naar ronde 2! Heb mn banner ook meteen maar aangepast/ Met gemengde gevoelens dat wel, want jammer dat het mis is gegaan, maar gelukkig heeft mij de miskraam gisteren, een langere zwangerschapsduur voorkomen. Waardoor ik ook met beide benen terug op de grond ben. Ook al scherm ik me zo goed als af van de gevoelens gelukkig te zijn en naar een roze wolk te stijgen, door eerdere miskramen, onbewust komt het toch hard aan als de rode duivels zijn gearriveerd. De maand december zien we wel. Het weekend van 18 december gaan we met zn tweetjes een dag en nacht vertoeven in Valkenburg, kerststad. Ons meisje bij opa en oma. Even met zn tweeën.
hoi lieverds, ik heb ff een vraaggie! in de gebruiksaanwijzing van de clearblue digital ovu test staat dat je mintens voor het testen 4 uur niet geplast mag hebben! nou zit ik met het volgende... ik weet niet meer hoelaat ik vanmorgen geplast heb, ik moet nu wel weer plassen zal ik nu testen of moet ik wachten tot vanavond?! (mijn schoonmoeder komen straks langs, dus dan worst het niet eerder dan vanavond)
Ik zou het gewoon proberen Miss C, alleen als het plasje te licht is zou ik het niet doen, dan kan je beter even wachten op vanavond
Zwangeren gefeliciteerd!Mooi uiteinde zo voor jullie. @Missc even kijken of je plas donker is. @Starlady wat ongelooflijk kl*te zeg,ik wens je veel sterkte en een hele dikke knuffel.
nou meiden het wordt vanavond hoor! Ik was net klaar met plassen, toen dacht ik ineens F*CK ik had in een potje moeten plassen... *Dom Dom Dom* Was er ff niet bij met mn gedachte zeg maar...
Nou, na 2 dagen overtijd te zijn, en 1 positieve KV test, heb ik vandaag het rode cadeau gekregen :x Dus op naar de volgende ronde dan maar. Alle andere zwangere GEFELICITEERD
Starlady en Kinderwens wat ontzettend balen meiden. Ik hoop dat er voor jullie een roze pakketje onder de kerstboom ligt!
starlady en kinderwens, wat balen zeg.. hopelijk volgende ronde beter..!!! dat we allemaal zwanger het nieuwe jaar in mogen!
he allemaal, Willen jullie even mee kijken? Net om half 2 een test gedaan.. wat denken jullie? (let niet op mn nagels )
Ik zie ook helaas niks. Deze test van CB heeft echt vaak indrooglijntjes..heb het zelf meegemaakt helaas
ukkie.. ik zie ook niks, maar heb zelf met die testen altijd een licht plusje.. helaas zegt dat niks...sorry