Hoeft helaas niet altijd zo te zijn Ik was echt niet zwanger en kreeg ook een heeeeeeele vage streep. Daarvoor nooit eerder gehad. En bij kv 2 voor 5 bleef t wel spierwit
oke in ieder geval bedankt voor jullie reacties ik krijg hem helaas niet duidelijk dus doe ik gewoon binnenkort een nieuwe test
zeehondje: gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn voor jullie! Starlady, wat balen meid! Hopelijk hebben jullie een fijn weekend met z'n tweeen.... Sterkte in elk geval! Hier nog geen ei gespot. Stom lichaam. Vorige maand op dag 13 en 14 positieve ovulatietesten en nu op dag 15 nog steeds niet. Wordt dus weer een langere cyclus...zucht.... Ach ja, ik mag niet klagen, het is gelukkig gewoon rond de 30 dagen steeds...
Hej meiden, Hoe is het hier?!?! Hier goed! Eindelijk ongi na 57 dagen!!! As donderdag een echo en dan Clomid....alhoewel twijfels alom hier...wel niet wel niet wel niet.....gevoel schreeuwt bij man en mij om jaaa....maarja, dat verstand he.... xxxxxxxxx
Gonca, aan de klusserdeklus!! Warhoofd, ik zou het verstand laten voor wat het is en je gevoel volgen....
wauw zeehondje wat een super kerstkado !! (geeft me weer moed dat iemand die lang bezig is (en veel meer strubbels en tegenslagen dan ik! ) zwanger het jaar uit gaat ! ) geniet ervan meis !
nee weet t ook niet.. nu weer beetje minder.. maar vorige maand deed die ookal gek.. denk dat ik gewoon ga stoppen met tempen na deze ronde en dan alleen rond NOD ff chekken
warhoofd : huh donderdag echo en dan clomid ?? clomid moet op dag 3 tot 7 ?! starlady en sterekinderwens ..
ik heb vandaag een ovulatietest gedaan 4 dagen voor nod ik had er nog een over dacht eens kijken of de smiley weg was maar hij kwam weer naar boven ik heb clearbleu gebeld die zeiden dat ik eens een zwangerschapstest moest doen omdat ovulatietest ook hcg meet. dus ik ga morgen een testje doen maar kan het haast niet geloven