Iss.. dat is raar zeg! Ik duim voor je! Ik heb nog een keer een foto proberen te maken van mn test. Ik zelf vind hem wel duidelijker maar krijg hem niet goed op de foto. Manlief zag hem ook duidelijk. kan dus bijna niet wachten tot morgenochtend om te testen . Wat vinden jullie?
Proudmum.. ja dacht ik eerst ook aan maar bij onze dochter had ik precies dezelfde streep op dezelfde plek bij deze test. dat is op deze foto te zien
ik zie m meid...spannend!! Is vaak ook moeilijk om het op de foto te krijgen maar als zelfs je man m ziet
Ik zie ook vaag iets ukkie, en ik kijk via mijn iPhone.. Suc6, hoop dat je straks een mooie test kan plaatsen
SLOPPY.. nog maar een paar daagjes meid.. voel je al iets?? DISNEY.. nou meid.. schiet niet op he bij jou...ga je nog weer testen komende dagen?? hopelijk snel duidelijkheid meid.. zolang je geen bloed spot blijf ik stug doorduimen voor een mooie test.. UKKIE.. sja.. ik zie m ook wel, maar ik zeg ook negatief.. heb zovaak zulke streepjes gehad met cb dat ik daar niet mer in geloof.. zegt natuurlijk niet dat het niet zo is, maar dan moet ie wel echt donkerder worden.. ik zou een kv 2v5 doen.. die is gevoeliger dus die zal dan zeker positief zijn als deze echt positief is.. zo niet dan is deze ook echt negatief meid..
Hoi meiden, Ik was diegene die zondag een vage test had in het donker zeg maar nu heb ik 2 dgn later een KV test gedaan en is het iets lichter buiten.... Wat vinden jullie??? Hij is niet zo duidelijk maar dat komt door me toestel kan hem niet beter maken.....