Goedzo Muur toch de digitale. Die heb ik hier ook aan lief laten zien. Is voor mannen toch uidelijker als er ook echt zwanger staat Ik heb nog geen paracetamol nodig gehad maar het mag wel hoor. Wel die zonder codine/coffine? Weet niet meer welke. Dus als je het niet meer uithoudt gewoon eentje nemen, als je zonder kan dan zou ik gewoon vroeg naar bed gaan. Ik ben heel benieuwd hoe je mannetje reageert. Kom je het vanavond nog vertellen?
BB Thanks haha Ik heb wel eens paracetamol geslikt. Inderdaad die gewone. Dat mag. Ik deed het alleen als het echt niet te houden was met de hoofdpijn etc. Ben benieuwd hoor Muurman reageerd BB hoe is het met jou? Heb je veel klachten of valt het mee?
Ja heb hem net gedaan en er staat op dat hij 24 uur blijft staan....!!! zou ook wat zijn pakt hij het uit en ziet niks......
Het gaat nu wel weer hoor me gewoon rustig houden.....ga vanavond ook lekker op tijd naar bed iig lekker liggen op de bank vanaaf..... enne ja natuurlijk laat ik jullie het weten......
Ik mag niet klagen. Mijn boobs doen zeer en ik heb de hele dag zo'n weeig gevoel in mijn maag en soms een vlaag van vermoeidheid. Maar verder nergens last van.
Sloppyslayer; ZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO super duidelijk! HEEL ERG GEFELICITEERD, JIJ EMMY IS OOK LEKKER BLIJVEN PLAKKEN!!!!!!!!! Proudmom; sorry, kan er niks op zien, te onduidelijk denk ik/wazig. Muurbloempje; duidelijk toch? Geen zorgen maken. Ik heb drie verschillende testen gedaan. En gewoon ook de digitale doen! Ego; vandaag, twee dagen later, weer een KV test gedaan. Deze is maar ietsje donkerder, als je goed kijkt. Had zo gehoopt op een super donkere streep! Morgen nog een keer de digitale, haha. Kan het nog steeds niet geloven en bevatten.
Zeehondje geen stress ik had op 5 weken pas een knaltest en ik teste al 5 dagen voor nod posi. Dus nog ff geduld die knaltest komt vanzelf!
Nee kon met 5 weken mijn broeken al niet meer dicht. Maar nu staat mijn buik al 2 weken stil. Heb wel positiebroeken aan want die van mij knellen en dat zit niet lekker. Boobs zijn ook een maatje of 2 gegroeid maar die staan nu ook gelukkig stil.
@Zeehondje: Ja emmy heeft het lekker naar de zin bij mij.......maar ik sta nog niet te juigen hoor. Pas als ik zondag een positest heb want dan is mn NOD.
nou heb het vertelt hoor althans hij heeft de test uitgepakt....hij kwam eerst beneden van ben je ongi geworden??? Ik zo van hoezo ja er zit bloed aan de handdoek van het douchen....was van het scheren ....toen kon ik me niet meer inhouden en heb het kadootje gegeven ...we stonden allebei te springen!!!!!! Hij heeft vanaf dat ik het vertelt heb een smile op zijn face...die is er niet meer afgeweest...hij zegt steeds maar ....nou DAT vind ik leuk..... LIEF HE...... hopelijk slaap ik vanavond ook nog een beetje ...en dat me hoofdpijn over is morgen anders komt dat niet goed om de hele dag te werken..... Liefs van Muur
Sloppy!!! WOW!!!! Ik duim voor je! Proud, ik kan er weinig van maken maar hoop dat je streepjes snel duidelijker worden! ik wil een roze topic!!
Op de onderste zie ik wel iets lichts...alleen is de foto een beetje wazig... Ik ga heel hard voor je duimen!!
Mooi testje hoor!! Bij mij wat de z&k testen ook veel lichter als de kv testen... Zie maar in mijn album...heb ik van beide een test gedaan op 15 dpo geloof ik...en dan ik kv veel duidelijker