SLOPPY!!!! Dat is echt een mooi streepje!!! Hopelijk word ie alleen maar duidelijker en is ie zondag knal!!! Ik duim voor je!!! ProudMum: ik zie geen streep, maar dat ligt meer aan de kwaliteit van de foto. Als jij een streepje ziet, geloof ik je! spannend hoor!! Muur: gefeliciteerd meid!! Duidelijker dan het woord "zwanger" kan je mannetje het niet krijgen. Geniet ervan!
hihi van blijdschap hoor ! Gun het je van harte!! (en ook omdat ik een dip voel aankomen en het me geweldig lijkt om het fer te kunnen vertellen)
dames, ik mag me na dit bericht weer terugtrekken op dit topic ik ga weer verder kletsen bij juli 2011 mama's. want, HET HARTJE KLOPT, WE ZAGEN DE EMBRYO!!!!! sjonge wat was dat spannend zeg. Ik hield me voor dat ik naar de pedicure ging, haha ik wilde gewoon niet denken aan negatief nieuws. een negatieve mogelijkheid kwam zo niet overeen met wat ik voelde, en het klopt! Ons 'pietje' leeft, en is nu tussen de 6 en 7 weken oud. over 2 weken ga ik voor een termijn bepaling. Ohhhh wat een opluchting zeg!! We krijgen een 2e kindje De gynaecoloog zei dat alles er heel ok uit zag. Wel zag ze nog wat mogelijke stolsels van een mogelijke bloeding. Maar dat was niets ernstigs. Pff wat tof he! @misselijk, ik ga morgen de huisarts even bellen voor info en medicatie. want die misselijkheid wordt wel te heftig. ik kan niet goed meer eten, en moest vanaaf weer bijna overgeven. eens kijken wat me geadviseerd wordt. ik ga lekker even chillen in bed. slaap lekker. ps. ik durf mn banner ook weer op te zetten
zit hier ook met BIG smile leuk man haha en ook van dat bloed op doek ook attent dat hij het opmerkte!
AAAAHHHHHHHHH JOEEEEEEEHOOEEEEEEEE!!! Stuiterstuiterstuiter!!! Lijkt me overduidelijk toch?????????? Bekijk bijlage 113794 Het steepje stond er direct! Na 1min was hij er al en de foto is genomen na 5min...