WOWOWOWOWOW.. SLOPPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY GEFELICITEERD meid.. ONGELOFELIJK wat mooi!!!.. zit hier te stuiteren op mijn stoel.. YEAHHHHHHHHHHHHH... met tranen in de ogen... Wat geweldig zeg.. jij hebt super plak emmy's... tis je van harte gegund meid... echt!!!! En nu die banner veranderen meid.. MUUR:WOW mooie test en super reactie van hub.. lekker genieten nu meid.. en idd "schone" paracetamol mag je gewoon hebben.. heb ze vaak genoeg genomen..(idd zonder codeine) ELIONORAH.. Super meid.. fijn dat je nu van die onzekerheid af bent.. lekker genieten.. PM.. hoe is t nu?? nog getest???
@Ichtus: uhhh ik durf nog niet zo goed mn banner te veranderen...ben net 3wkn4dgn........ik wacht tot de bloed uitslag maandag en dan gaan alle remmen los Maar ik heb, vind ik zelf, wel al een hele duidelijke test voor 11DPO @Marjon: Bedankt
sloppy WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE s super zeg..... liefs van MUUR
wow sloppy ben zo blij voor je. Wow wat gaan we dit jaar mooi afsluiten. Mede dankzij jou en je kleine uk in je buik. xxx joyce Heb ik trouwens al gezegd dat ik mijn kleine uk voel heerlijk meiden, hoop dat jullie het ook snel mogen ervaren.
Geweldig BAS... SLOPPY.. snap ik best meid.. maar vind de test ook erg duidelijk hoor voor zo vroeg.. komt vast goed..!!!!... mooie afsluiting nu al van het jaar.. en nu moet de kerst nog komen..hihihi... maar euh.. jullie blijven toch wel hier ook beppen he??? anders moet ik jullie missen.. kom jullie immers niet achterna!!!..
Sloppy, woooooow wat een gave test zeg, helemaal super. Gefeliciteerd. En geniet er van he... @ly, dikke knuffel en inderdaad, Van je HELA HOLA HOUDT ER DE MOED MAAR IN........ @proud, nog getest of wacht je echt tot donderdag???
YEhhh sloppy gefeliciteerdd !! elionarah mooi ! wat een opluchting ! ichtus ik blijf gewoon hier hoor !! ookal had ik al 3 kinderen
Dames, ik mag ook een keer een keer een vage test posten...zucht... Vorige maand met sensitest steeds heeeeeele vage grijzige streepjes die ik niet op de foto kon krijgen. Dus die haal ik niet meer. Nu maar zwanger en kids gehaald. Krijg ik hetzelfde verhaal, maar volgens mij niet grijs?? Ehm...het was buiten de 5 minuten, maar binnen de 30 (mag na 30min niet meer kijken). HELP. Zit 2-3 dagen voor nod. Was met ochtendurine...
ja, best irritant eigenlijk haha. Dacht namelijk voor 95% zeker te weten niet zwanger te zijn en nu twijfel ik. En toch elke keer weer testen he...dwang. Maar ja eigen schuld.... Ben erg benieuwd of mensen wel eens een indroger hebben gehad op die testen...
Ik hoef m zelf niet eens uit te vergroten, maar ik twijfel alsnog of ie wel goed is omdat het niet binnen de 5 minuten was, maar dus wel binnen de 30
@Sloppy joehoeeeeee super meid!gefeliciteerd,en wat snel al zo duidelijk!Geweldig wat een mooi eindejaarscadeau. @Lottie zie ook heel vaag iets,spannend!