Ach ja het is dat we ze soms niet kunnen missen en achter behang willen plakken Het blijven schatten!! Mis is het wel verstandig om bloedtest af te wachten, als ik naar mijn ervaring kijk. maar dat zegt niets over of jij wel of niet zwanger bent. Ik gun het je en dat weet jij heel goed. Ik weet daarom ook dat je begrijpt wat ik hier mee zeg.
@Marnat: Ik begrijp het heel goed hoor Ik heb een paar rondes terug een vmk gehad en dat weet ik omdat ik te vroeg getest had. Het ging 2dgn na NOD fout dus ik snap echt wel dat hij voorzichtig is hoor. Zo ik ben weer ff wakker hoor Eruit om te plassen en natuurlijk te testen Ik heb een CB digi met indicator gedaan: zwanger (tja niks nieuws) 2-3!! Zo ik ga weer snel naar mn bedje want over een uur gaat mn wekker en gaan we bloed prikken!
Goedemorgen!! Willen jullie voor mij even gluren?? Deze is van vanmorgen, krijg het streepje niet heel goed op de foto.. Mijn NOD is ongeveer vandaag als ik uit ga van mij OVUtest. Bekijk bijlage 114551
ik zie duidelijk een streepje ukkiepukkie en wow sloppy geweldig. Volgens mij zit het wel goed meid. Succes met bloedprikken hoop dat je een heleboel hcg hebt. xx joyce
Mogguh meiden, Ik zit vandaag op NOD en vraag me af of mijn laatste test wel donker genoeg is. Ik heb op 2 december een TP gehad. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/34342-albums5691-picture28818.jpg Wat vinden jullie?
@mama2be, Gefeliciteerd met je zwangerschap! @all, dit was mijn OVU test van gisteren... Bekijk bijlage 114561
@MV1977 Mijn testen waren niet donkerder hoor, en ben toch echt zwanger Gefeliciteerd! @alle zwangeren: Gefeliciteerd!!!!
mv1977: ik vind hem erg knal voor op je NOD! Gefeliciteerd hoor! Sloppy: al bloed geprikt? Ik ben erg benieuwd naar je uitslag, maar ik denk dat die wel goed is, gezien je digitale van vanmorgen! Ukkepukkie: gefeliciteerd hoor! Ik zie een duidelijke streep, ondanks de wazige foto. Mama2be: gefeliciteerd! Duidelijker kan niet he?!!