Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 6

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door miss C, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Gefelicteerd met je dochter!! :D

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Mooi testje hoor!! :D

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Echt mega veel posi testen zeg!!! Prachtig!! GEFELICITEERD meiden!!

Ly je gaat ook de hoge wolk op hoor!!!!! 8)

*zucht ikke wil ook haha*

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Melan en Leentje Super Gefeliciteerd..:)

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Mijn moeder is daar één van die heel vaak gelijk heb met voorspellen. Ook haar dromen kloppen altijd ik wordt er soms bang van hahahaa. ;) Zus heeft er 5/6 jr over gedaan en wat zegt mijn moeder? je zus was zwanger ik droomde het.. heb zo'n gevoel en 2 dagen daarna komt ze op visite en wat zei ze? :$ Ik ben zwangerrr ik schrok me rot maar was zo blij voor haar!! Haha en dan nog meer van zulke dingen. Ben benieuwd wanneer ze een gevoel heeft van wanneer ik zwanger zou kunnen raken.

Ik heb ook sterk het gevoel dat een kind een zwangerschap kan voorspellen. Soms heb ik het dus ook heel licht en ook gelijk gehad en hou er zelf niet zo van als ik dan weer eerlijk mag zijn haha weet niet, kan er snel bang van worden maar met dit zulk dingen vind ik het wel weer spannend/leuk!

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    En natuurlijk een dikke gefeliciteerd voor alle zwangeren hier!!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik geloof dat een kind begaafd is. Sommige houden dit, ondanks het ouder worden. Ik ben er zelf eentje van en het zit in mijn familie ook. Alleen bij mij is het het sterkst tot nu toe (of ik ben de enige die er naar luistert tot nu toe - denkend aan oudere generaties dan) Toen met mijn MA heeft mijn dochter weken lang in hoeken van de kamer gepraat met een baby en zwaaide en zei doei baby. Dit is voro mij bevestiging dat zij ook begaafd is en ik hoop eerlijk gezegd dat zij dit nooit kwijt raakt. Het is soms een blessing maar ook een curse. Mijn richting is met kinderen en zwangerschappen en ook gesprekken. Ik heb dan vaak door als iemand zwanger is ook al ken ik ze niet en ziet er niks aan. Helaas ook als het mis gaat. Zo doende bij mijnzelf. Bij beide vmk's wist ik dat het fout zat en een week voor de eerste echo had ik heel erg het gevoel dat ik geen hartje zou zien. Ook heb ik een gevoel dat er nu iets niet klopt en dat het logisch is dat ik telkens ongi wordt...

maar goed weer ontopic :) LOL

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @par1983
    Wow wel mooi van dat kindje in je familie. Wel vervelend van die vmk steeds! Haha is goed weer we gaan weer ontopic ^.^

10. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Gefeliciteerd zwangeren,geniet er van!!!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zo het is hier zo rustig...........denk jullie willen vast wel een fototje zien :)

12. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo meiden,
    ik kom ook een testje laten zien gisteren was me nod en heb vanmorgen getest met een clearview test van de huisarts met onderstaand resultaat zien jullie hem ook??

@sloppy wow meid volgens mij kan hij niet donkerder dan dit haha super gefeliciteerd meis :D

@alle andere zwangere dames ook van harte gefeliciteerd :D

groetjes en liefs joyce

13. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie m

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Joyce: Ik zie je streepje hoor!! Ik hoop dat hij snel donkerder word :D

15. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @ sloppy: hahahaha meid, het begint nu echt asociaal te worden bij jou!! Het is dat er maar 1 is teruggeplaatst want anders zou je denken dat je zwanger bent van een 3-ling! Niet normaal hoeveel HCG jij aanmaakt... zeg ik jaloers!! ;)

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bizar toch? Volgende week komt MvM maar daar hoef ik me niet nerveus voor te mkn.
    We knijp ik hem een beetje voor de echo hoor.....want het zou toch wat zijn als het er toch 2blijken te zijn :(
    Net als jetje die er geen 2 maar 3 blijkt te krijgen..........het kan dus toch wel dan..................

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Alle zwangeren gefeliciteerd!!

Sloppy@ Die kan niet donkerder dacht ik !! dit kan /mag niet meer mis gaan .

Joyce@ Ik zie ook een streep ik duim dat ie donkerder word meis!!

18. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    thanks voor het meekijken meiden pfff zit te shaken als een rietje hahaha zo lang gehoopt en steeds vage testen enz en dan toch weer ongi worden.
    vraagje ik heb hier ook nog een cb liggen met indicator wanneer zou ik die kunnen doen??
    groetjes en liefs joyce

19. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik was zo onzeker omdat mijn controle streepje niet zo donker was als mijn teststreepje dus heb vanochtend toch nog maar getest en jeeeeeeeeeee

ik weet dat dit niks zecht maar jeetje wat was ik blij dat ik dit resultaat kreeg.

En hier ook tweelingen in de familie mijn moeder is tweeling en mijn vader was tweeling 1 generatie overslaan dat is gebeurd dus wie weet ze zijn ook nog van het erfelijke soort mijn ouders wat het ligt er ook nog aan of ze 1 eeig waren of 2 2 is erfelijk 1 is een foutje zeg maar!!!

Maar goed mijn vorige zwangerschap )die met 6 maanden beeindigd is) was er ook maar 1

ps de eerste test heb ik natuurlijk eerder gedaan om te vergelijken

20. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    hier nog een foto!!!

Deel Deze Pagina