Oh wat goed zeg!! Ik duim en hoop nog steeds dat alles goed blijft gaan bij je! Óp naar een mooie echo op de 6e!!
Ik heb al 3 dagen dat mijn ovulatietesten zo zijn als op de foto. (deze is van vanavond) Ik snap er totaal niets meer van, aangezien ik de 20ste mijn eisprong heb gehad, en ik over een week alweer ongesteld moet worden
He balen Lydia, Had het jullie zo gegund. Maar je hebt nog een kans om zwanger het jaar uit te gaan !!!!!
@ sterkekinderwen, heb je al een zwangerschapstest gedaan? @ Lidya, een hele dikke knuffel meis....duim voor je tijdens je nieuwe ronde.... @ alle zwangere met mooie streepjes gefeliciteerd @ Pindakoek, probeer de foto's met het macro bloemetje op je camera wat beter te krijgen... Ik ben vandaag begonnen met Provera om de boel op te wekken...daarna komt de grote vraag.....gaan we toch voor Clomid offfffff aan de pil en houden we het echt bij 2 ( sorry wil niemand tegen zere been stoten hoor, ik weet dat ik zelf de keuze heb....maar op de 1 of andere manier van ik de keuze van 2 of 3 kinderen erg moeilijk, praktisch, financieel en qua bekken gezien)...........
@ warhoofd: Ik heb afgelopen zaterdag een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Misschien nog te weinig hcg in de urine
@ warhoofd: Ik heb afgelopen zaterdag een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Misschien nog te weinig hcg in de urine
@warhoofd. Ik moet 5 aan 6 december mijn maandstonden krijgen dus probeer een zwangerschapstest uit te stellen tot zowiezo 2 december. Dus 4 dagen voor mijn NOD.
Hey meiden, Thanks voor jullie reactie! Vanmiddag nog ff naar t kruidvat gegaan om die 2v5 te halen. Wil denk ik morgen ochtend weer testen, Of moet zijn dat ik ineens geduld krijg, Maar daar ga ik niet vanuit hihihihi
goedemorgen dames...denk dat ik het toch ook echt mag gaan geloven...weer meteen een streepje... groetjes anita