beebiej , koop gewoon n zw test als je een zwanerschap wilt testen ! marnat , toch spannend ! ik duim
Hier mijn kv test;mooi toch vandaag eigenlijk ongiedag,voelt toch als een bevestiging Bekijk bijlage 115248
Gefeliciteerd dames! Ik zag weer een paar mooie streepjes. Hier ook getest vanmiddag...hahaha. Veelste vroeg, maar ik denk toch niet dat het raak is. Toch maar de gyn weer eens bellen voor IUI.... Oh ja, de test was natuurlijk omowit!
Hallo is daar iemand ik heb even een vraagje ik zou vandaag ongesteld moeten worden zit 14 dagen na iui wil vanavond testen maar kan ik nou de urine al opvangen omdat ik denk dat die nou best sterk is klinkt raar hé en dan tot 19:00 kunnen wachten met de test doen of?????????????????????? Alvast bedankt Saskia
thanx voor t duimen , hier nu 2 dpo .. ben benieuwd 28e NOD ! (laatste dit jaar dus vind dat het gewoon raak MOET! zijn )
he dames even een vraagje.. ik verwacht mij eitje pas woensdag of donderdag volgende week maar ik kreeg vanmiddag ineens steken in mn onderbuik en een pijnlijke onderrug dus heb ik er maar een testje opgewaagd.. Wat denken jullie?