ukkie: een ovutestlijntje moet even dik zijn als de controlestreep wil ie posi zijn... dus ik zou nog even doortesten, maar klusen vanavond kan natuurlijk nooit kwaad...
ja dat weet ik ook wel, maar hij is net wel even wat duidelijker dan een streep die ik normaal heb als ik totaal niet bij mn ei ik de buurt ben. Mijn vraag is ook niet of hij positief is maar of dit een teken is dat hij binnen een paar dagen positief wordt..
Ukkepukkie gefeliciteerd! Sloppyslayer.. ja ik had het inderdaad al een keer voorbij zien komen! Mooie datum he 09/10/"09
Ukepukie@ Gefeliciteerd!! Lydia@ Graag gedaan hoor duim voor je dat je idd zwanger het jaar uit gaat , maar ik hoop dat ik dan mee ga . Hier nog steeds geen ongi ! Hoorde net van mijn zusje dat zij ook heel lang naar haar mk moest wachten op ongi. twee week ongeveer, en nu is ze 27 week zwanger jaar later ongeveer.
kan idd maar je bent ook weer erg vruchtbaar na een mk toch? Wie weet marnat!! Dat zou wat zijn he meid ik ga voor je duimen
Gewoon omdat ik nog niets merk heb ik nog een test gedaan. Hihi Hij knalt niet echt of wel? Zou dat kunnen komen omdat ik vanacht naar het toilet geweest ben?
Mamma2be, Heb hier nog nooi t gepost maar zag je test Van harte hoor, deze komt bijna door het beeldscherm heen. Gefeliciteerd!! Groetjes Liena
haha die is stuk mooier meid! geniet er lekker van! hopelijk kan ik ook over een tijdje zo'n mooi testje in handen hebben