@Lydia jij moet gewoon zwanger het jaar uit,ga zo hard duimen.Het is jullie zo gegund. Iedereen ik duim voor jullie. @Mam2be super mooie test. @Ukkepuk gefeliciteerd!
Hier naar ronde 11 ... nog 1 poging om natuurlijk zwanger te raken, anders IUI. Maar ik hoop dat alle ellende ons bespaard gaat blijven en we zondag een positieve knaltest in handen hebben ....
Mam2be Gefeliciteerd meis, die is duidelijk!! Meiden die naar de volgende ronde gaan allemaal een knuf!! Cindy@ Het zal idd wat zijn we gaan het zien. Ga er nu even van uit dat mijn lijf me aan het foppen is.
Dames, Wat vinden jullie van mijn test ??? 4 dagen voor nod Hij is in het echt veel duidelijker, en baby roze van kleur Ow wat ben ik blij zeg Na 2 jaar proberen en in oktober miskraam, ben ik weer zwanger ?? Zwanger het jaar uit
zo 4 dagen voor nod vind ik hem al best duidelijk inderdaad mss zijn het er wel twee ik zeg voorzichtig Gefeliciteerd!
gonca gefeliciteerd ! proud , maar indd zwanger t jaar uit ( net voor t vuurwerk sexen en dat word julie beebje ) xxxxx
Gonca.. ook hier GEFELICITEERD MEID.. SUPER PROUDMOM.. Knuffie meid, maar dit wordt dan wel een knallen, spetterend, spattend (iieuw ) spectaculair, klusserdeklus moment.. DAT KAN NIET ANDERS DAN PRACHTIG EINDIGEN MET EEN NOG MOOIER BEGIN!!!!
Hoi meiden ben ik weer eens, Nog steeds geen idee hoe men cyclus is.. Heb al een gesprek met me huisarts gehad, moet tot Jan/febr volgend jaar zelf nog proberen en anders gaan we naar de gyn, onderzoekjes doen. Dokter zij ook af en toe ff een testje doen zelf dus bij deze gedaan maar weet niet meer wat ik van vage streepjes moet denken... mijn pc beeld scherm is best wel donker , ik zie wel (weer) een streepje heel licht .. & jullie ??? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums5710-picture29022.html