Sammie Ook hier natuurlijk gefeliciteerd. Andere meiden natuurlijk ook gefeliciteerd.... Genieten jullie van jullie zwangerschap en stap snel op Bekijk bijlage 115674
Sammie @ Hier ook maar even gefeliciteerd meis. Suus@ Ik zie hem meis op naar een plakbeeb meis duim duim.
Hallo iedereen Hier nog een foto van mijn test van vandaag 3 dagen voor nod We zijn echt in zevende hemeL
oeeh kan ook een goed teken zijn he.... misschien is het wel lekker ingenesteld nu!! Maar ga je geen valse hoop geven...ga wel heeeeeel hard voor je duimen
Wat denken jullie? Het streepje loopt maar tot het midden en is dan wat lichter... Ik weet het echt niet. Het is een vroege test. Zit nu (als ik het goed heb) op 9 DPO. (Pregyl gespoten). Ben zooooooooooooooooo onzeker. Heb ook nog bruinverlies...
Lastig Eevi zeker omdat je pregnyl gespoten hebt. Maar ik ga heeeeel hard voor je duimen dat er een mooie plakbeeb in je buik zit!
maar goed verder ik schrok en had met lindanna over... te vroeg voor ei en zeker zo'n knaller! en dat terwijl ik geen watery of wggwhite heb en mijn bmm is laag en hard, maar de ingang vagina is wel dik en opgezwollen dus toen een zwenk zw gedaan en hard mijn best gedaan de plas uittepersen en kreeg dit:
is het nou een ovu? Als links de teststreep is en rechts jouw resultaat is ie niet positief.Als het andersom is wel. En als het een zw test is issie posi haha