ik werd gek! manlief moest mij kalmeren, heb toen koffie in geschonken en ja hij was er toch echt! Manlief naar het dorp voor cb digi met weken en toen kopje koffie op en wachten. toen geplas en kreeg dit:
*ik moet even inbreken hoor! Ik lees altijd mee, post nooit iets, maarrrrrr : ben je dan niet 'gewoon' zwanger???? hoe was je laatste ongie? oeeeeoeoeoeoe, snel nog even naar de drogist (kan nog net), voor een andere test?! breekt weer uit*
nee! want ik ben 7 dec gewoon ongi geworden met flinke temp dip! had eerst gevoel dat ik wel zwanger was maar dit verdween snel. Ik heb sinds paar dagen weer steken en puisten en gisterenavond zelfs gevoelige boobs maar normal heb ik pas cd15 posi ovu en niet cd 12. Maar de ovu knalde!! Dus toen snelsnel wat uitdrukken en net genoeg en hij werd ook posi! maar ik geloofde het nog niet! manlief cb halen en toch maar zo! En ik heb donderdag nog afspraak bij de gyn gemaakt LOL ik snap het nog neit maar blijkbaar ben ik morgen 6 weken!
wil je nog wat bijzonders weten? Ik was 3 dec uitgeteld, blijkbaar heeft ons vlinder iets moois geregeld voor ons *pikt traan weg weer*
Wat een verhaal! je hoort vaak dat vrouwen tijdens hun zwangerschap ongie worden, maarja je denkt niet dat het jezelf overkomt!! Heel gaaf, ontzettend gefeliciteerd!
Dat was inderdaad wel erg mooi zeg. Pffff. Misschien dat je het eerst echt los moest laten. Knufs, en ik ben zoooo blij voor je.
ik hoop het! maandag de gyn bellen dan, vk zei maandag meteen bellen kijken of ze mij tussen kunnen proppen, kijken of het goed is, maar ik denk mssn eerst gyn bellen?
*Breekt even in* WAUW!! dat is nog eens een verassing had je een normale menstruatie van de aantal dagen die je normaal ook had??? en las krampen erbij ?? kwam je mens trouwens ook netjes op de dag dat ie moest komen??? en alsnog zwanger GEFELICITEERD MEID!!! *breekt weer uit*
parr, wat geweldig!! van harte meid!ik had je andere foto nog niet gezien, stond er nog niet op. echt supergaaf! hou je ons op de hoogte?
@babyboom ja ik werd netjes op CD30 ongi (zie onderschrift haha) maar niet echt krampen maar wel normaal gevloeid dacht ik, alleen geen stolsels maar dat heb ik niet altijd dus we zijn echt verbaasd! vraag mij af of het wel goed zit omdat ik normaal ongi werd.. maar goed cb heeft wel meer hcgtjes nodig dan zwenk. En 4e plas nog net zo duidelijk ..
Wauw echt een verassing denk idd wel dat het goed zit er zijn meerdere mensen die gewoon steeds ongi worden de gehele zwangerschap maar vond het zo apart want meestal lees je dat als ze minder vloeide of geen krampen hadden etc. Nu lekker genieten meid wat een mooie afsluiting van het jaar