Esmaralda en Hollowglade gefeliciteerd!ziet er goed uit! Hollowglade: idd spannend dan voor jou allemaal.
dank voor jullie reacties ja het word zeker spannend maar we hebben het ervoor over zelfs al zou ik de bijna de hele zwangerschap plat moeten word zwaar maar heb het er voor over nu duimen
gezien het hier toch ietsjes drukker is... nog een keer een test http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/115841d1292734825-positief-droom-test.jpg ik zie zelf wel iets...maar om 't nu een lijntje te noemen? wie o wie heeft enig idee?
Ik zie geen streepje.. Ja heeeel licht. Maar als dat niet binnen de afleestijd was, zou ik later nog een test doen. Groetjes, Carlien
deze was dan net weer binnen de 5min. vorige was negatief, en wilde als voorbeeld die gekke strepen even laten zien die vaak na die 5a10 min komen *had hem toch over... beetje warrig verhaal, maar goed in elk geval kwam er dan dit uit gezien ik aan de pil ben heb ik niet echt een idee wanneer er een evt EI geweest kan zijn... gezien ik dat ding niet altijd even netjes neem
ik zie iets maar heeel erg licht en kleurloos, een schaduwlijn zeg maar. Ik duim dat het over een paar dagen donkerder is!
Parr, gefeliciteerd meid! Wat een bijzonder verhaal! Beckje, ik zie wel vaag iets.... Hollowglade, positief hoor! Hopelijk een mooie plakbeeb.
ik ben de eerste hier deze morgen zie ik..heb weer testje gedaan..had ik 2 dagen terug ook gedaan en hier geplaatst, was toen erg onduidelijk.. maar vanmorgen weer binnen 5 minuten vaag lijntje..en tussen de 5 en 10 minuten in het echt een wel duidelijk zichtbaar 2e lijntje (wel vaag dan nog natuurlijk, zit 9dpo) ik hoop dat ie zichtbaar is..wat denken jullie?(ik vind zelf wel dat ie op de foto veel minder zichtbaar is,helaas..maar is geloof ik altijd zo met vage lijntjes)
Als ik mijn laptop kantel zie ik wel een heel erg licht lijntje. Maar waarom test je zo vroeg als je van de week ook al getest hebt?
Van de zenuwen natuurlijk! Zou ik ook doen. Er zijn maar weinig vrouwen die zich kunnen beheersen en pas testen na nod.
Ja ik kan me ook niet beheersen hoor hahaha, maar 5 dagen en meer voor nod.... Ik hoop dat je super zwanger bent Daantje en dat je streepje donkerder wordt.
ja wel spannend! Ja, ik ben echt een ongeduld wat dit betreft..maar het stomme is dat het streepje in het echt veel duidelijker is..als ik de test pak zie ik het meteen (hoef geen rare dingen uit te halen om de 2e streep te zien) hij was er binnen 5 minuten en is echt roze.! Nog ff wachten voor mij..bedankt voor jullie reacties alvast!!