mijn lf is best kort, ik zit dus op 9 dpo, maar heb nod tussen over 2 dagen en 4 dagen...(lf van 11-13 dagen)
Daantje weer zie ik een hele lichte lijn maar ook zonder kleur Ik hoop voor jou dat je over een paar dagen een knallend/duidelijker test kan plaatsen!
geeft niet hoor Parr, het is gewoon jammer dat ik hem niet goed op de foto krijg want hij is echt roze..gewoon wachten tot ie duidelijk is haha..als ik echt zwanger ben..
Ik kan pas donderdag terecht voor echo om te kijken of alles goed is Maar omdat de zwenk testen bekend zijn met licht uitvallen en ik naast de CB digi wel een knallend test wou ben ik naar de apotheek gegaan
parr1983, mooie testen (ik jaloers ) succes met je zwangerschap.. hopelijk mogen alle dames snel zwanger worden en zulke mooie testen in handen hebben..
nou PARR.. daar kan niemand meer omheen..hihihi.. GEWELDIG MEID.. ben benieuwd wat de Gyn gaat zeggen.. of wat de echo laat zien.. een beeb.. daar ben ik van overtuigd,, maar meer de termijn...ach je snapt me wel
ff offtopic vraagje.. maar ik heb steeds meer last van mijn post-ovulatie tijd.. na mijn eisprong heb ik zulke zere boobs.. doet iedere maand erger pijn.. steeds met vlagen misselijk, nu weer vreselijke dorst erbij.. rommelende darmen.. (nee geen zwangerschap hoor ik heb dit steeds na mijn ei tot mijn ongi blijkt nu, maar t wordt wel iedere maand erger.. wordt er een beetje simpel van.. is daar ook iets TEGEN te doen???
Bedoel je Aleve Feminax? Die gaan per 1-1-11 uit assortiment bij alle drogisten, is alleen nog te koop bij de apotheek dan
meiden jullie weten hoe lang ik heb gewacht om mijn posi knal testen te showen, dus jullie beurt komt ECHT!!!!! !!!!
Waarom gaan die uit t assortiment ProudMom??? Cindy.. thnx.. wat doet dat eigenlijk.. soort van onderdrukken van hormoonwisselingen ofzo?? zal s ff googlen.. zou al blij zijn als ik gewoon niets voel.. of een beetje, maar dit is gewoon niet leuk meer.. iedere stap doet zeer...
heb ff gegoogled, maar aleve feminax is speciaal tegen menstruatie pijn en een echt pijnstiller.. kan natuurlijk moeilijk iedere maand 2 wk lang een pijnstiller slikken.. dat is iets te overdreven.. buiten dat heb ik geen menstruatiepijn, maar echt klachten na mijn ei..
Ichtus, er is weer een nieuwe wetswijziging per 1-1 Zoals Dextromethorfan (bij jongeren ook bekend als partydrug) mag alleen verkregen worden via de apotheek.
oh..oke.. nou ja.. waar het dan te koop is boeit me ook niet zo.. als er maar iets tegen is.. ben nu wel zo ver dat ik niet meer iedere keer denk wel zwanger te zijn.. de klachten zijn immers wel van die aard en ook niet te missen, maar aangezien ik het iedere maand blijk te hebben is dat t dus niet.. maar fijn is t ook niet..