Ichtus: kan begrijpen dat dat heel vervelend is idd, om je steeds zo te voelen. Hoop dat je er straks geen last meer van hebt. Ik heb nog een nieuwe foto geprobeerd te maken..lukt maar moeilijk!Zal wel door het vage streepje komen(die echt roze is!) Of doe ik iets verkeerds met foto's maken?zet hem wel op macro..maar weet nog van mn andere zwangerschappen dat ik die allereerste vage streepjes ook niet op de foto kreeg (en het zelf zo duidelijk zag in t echt!) als je erop klikt is het ook iets duidelijker.. maar opnieuw een poging, moet sowieso wachten maar dan hebben jullie hier ook weer wat te doen, haha (daar is het topic toch voor, voor testjes,vage en onduidelijke..
Daantje ik heb hem ff duidelijker gemaakt en in de negatief gezet voor je Bekijk bijlage 116193 er zit dus wel een brede streep. nu duimen dat hij donkerder wordt!
dankje parr!! ook bedankt iedereen voor de reacties! Nu idd duimen dat ie duidelijker wordt..wel spannend zo eigenlijk!!
Parr@ Die is heel duidelijk, maar een predector sorry maar die vertrouw ik voor geen meter. Toen wij net in de molen gingen had ik een poci test van predector , nou paar dagen later flink ongi hier komt ie er nooit meer in. IK hoop dat het waar is voor je , hoop ook dat je mij begrijpt !! Kvk 2 voor 5 is betrouwbaarder. Daantje@ ik moet heel erg turen sorry hoop dat ie duidelijker word.
@marnat maar jer werd flink ongi, dan was de test ook wel duidelijk, allen is het mis gegaan denk ik? hier helaas geen KV. maar na al die testen (zwenk, CB digi, eigenmerk apo en pred.) denk ik dat het wel klopt hahaha nu nog een mooie echo!
dames we konden ons niet bedwingen en hebben net nog een test gedaan [IMG=http://img641.imageshack.us/img641/8031/sdc10232l.jpg][/IMG] Uploaded with ImageShack.us
aaahhh Hollwglade hij is klein die foto! Kun je hem niet groter krijgen maar ik hoeft niet te teuren dus ik denk ook GEFELICITEERD!
hollowglade, de foto is idd klein maar super duidelijk die 2e streep hoor,gefeliciteerd!geniet ervan!
Daantje, ik zie duidelijk een streepje hoor! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Hollowglade, kleine foto, maar duidelijk te zien! Gefeliciteerd!
Bijna Parr vergeten: wat een mooie duidelijke testen!! Ik ben zeer benieuwd wat de echo zegt donderdag! Gefeliciteerd in elk geval!
@Parr ff je verhaal teruggelezen, wat geweldig!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! dan toch zo onverwachts al stiekem een extra sintkadootje gekregen!! geniet ervan
Nee hoor par dat is toen niet mis gegaan!! ben niet zwanger geweest toen. Heb een mk gehad lees onderschrift dat is de enige. Er was hier zelf iemand die haar man teste positief er mee! IK gun en hoop het voor je maar het is een waarschuwing meer niet meid.
10 dpo: Heb het schermpje eraf gehaald. Het glimt en dan krijg ik het niet op de foto, maar het was niet nodig om het eraf te halen om het streepje met het blote oog te zien