echt??? Pfff ik moet geloof ik nog echt overtuigd worden. Vanmorgen een digitale gedaan en die zei niet zwanger
Als ik de streepjes op je test zie, ben je nog net wat te vroeg voor een digi. Die is iets minder gevoelig. Probeer het over een paar dagen nog eens. ik zie trouwens bij jou wel twee positieve tests hoor.
Mama079 & Bianca87 ik zie streepjes GEFELICITEERD!! Bianca, de gewone digitale heeft meer HCG nodig dan de digi met indicator!!
@gerlin; ik heb die met indicator gebruikt, maar geen bloed geeft moed, dus ik wacht nog een paar daagjes en dan gooi ik er nog een testje tegenaan als ik nog niet ongi ben
mama en bianca ik zie ook lichte 2e strepen! hopelijk overmorgen knal testen!! @bianca idd CB heeft meer hcg nodig
Ik zie het ook Gefeliciteerd!!!! Mijn 1e test was ook vaag en de ochtend erop nog veel vager. Vandaag was het een knaltest
Poeze gefeliciteerd!fijn he zo'n knaltest! Ik heb erg veel testjes (gekregen,en ivm dat ik eigen webshop daarin wilde gaan beginnen maar vind dat ik ze dan eerst moet uittesten en laten testen,maar voorlopig komt het er even niet van) dus...weer testje gedaan... vanmiddag..en alweer veel duidelijker! wat vinden jullie??
Hoihoi, Ik kijk al een tijdje mee op het forum .. alleen nog niet echt veel gereageerd .. Ik heb op 9 november me spiraaltje laten verwijderen, en druk aan de klus geweest.. Volgens berekening zou ik dinsdag 14 december mijn NOD hebben, Ik heb maandags nog negatief getest, daarna nog niet weer getest, Vandaag 20 dec, nog niet ongesteld en vele symptomen .. dus even een testje gekocht.. en zonet om 17 u gedaan en dit is het resultaat ; Lijkt me duidelijk toch ???