Maar bloedde jij dan al voor je echo? Want dan kan het zijn dat het vruchtje er al uit was natuurlijk....
Ik twijfel alleen hoever ik ben. 25 jan eigenlijk 1 dag flink gevloeid daarna nega testen gehad maar ik zit nu pas op 5 ongeveer voor NOD vind de testen daar te duidelijk voor... Als ik verder zou zijn zou ik nu rond de 7 weken zijn.
@CINDY.. nope.. ik ook niet....whahaha... @ELIZA.. ik had idd ok zo'n test, maar mijn kv is dan weer negatief.. die van jouw toch duidelijk posi... kwam jouw streepje op de DA test direct of pas later!!
Nee ik heb 31/1 een echo gehad, niks te zien. 1/2 In de avond donker bruin bloed... 2/2 Mk gehad en het echte bloeden begonnen...... 3/2 Bloeden......... 4/2 Nega test 10/2 Echo... ja alles normaal weer.
@ Ichtus: het streepje stond er binnen 5 minuten in de eerste instantie was er een wit lijntje zichtbaar maar binnen die 5 min zag ik dit streepje. @ Marije: Ik heb deze maand rond de 4e seks gehad en de 8e had ik mijn ei deze heb ik ook overduidelijk gevoeld. Ik vind het alleen zo lullig dat er zoveel meiden moeilijk zwanger raken of miskramen krijgen (kan bij mij nu ook nog laat ik niet te hard juichen) en bij mij was het niet eens gepland uiteraard zeer welkom maar ben alleenstaand en had een leuke avond met een heeeeeele goede vriend van me... Ik vind dat zo keihard deze wereld.
Gefeliciteerd voor alle zwangeren Had vanmorgen toch nog maar ff een bb er tegen aan gegooit Vergelijk met de test van gisteren (pagina 182) en die van vandaag s6 met turen
euh.. waar is je foto SJANSIE?? ELIZA.. ah oke.. hier ook eerst een wit lijntje.. na 5 minuten was t vakje nog steeds roze en t lijntje nog steeds wit..na 10 min ongeveer ben ik weer gaan kijken en toen had ik dus wel een streepje en was t vakje wit.. maar goed.. mijn kv van gister was echt witter dan wit.. dus hier zal t echt na afleestijd zijn geweest!!
oh de van z&k zie ik ook.. dan MOET de kv een duidelijke streep geven.. ga je die nog doen????? sjonge zeg.. wordt er spontaan misselijk van..whahahahahaha
In de bijsluiter staat ook dat je de test na 10 minuten niet meer af mag lezen hahaha niet dat ik mij daar altijd netjes aan hou
Jep het kan zeker. Ik heb het gehad, dag later naar de gyn geweest kreeg echo omdat ik toen al op 6 weken na nod zat, dus hij zei dat moeten we dan zien. Bleek ei die dag gesprongen te zijn.(kon hij zien aan eizakje of zo) Dus ze zeggen dat het niet kan, maar het kan echt.
nee precies.. en aangezien ik de tijd niet heel goed heb bijgehouden kan t met 9 minuten zijn geweest, maar ook wel met 11 minuten.. dus ja.. zal dus wel daarna zijn geweest!!..