Whahaha spiekert er komen wel eens namen voorbij en dan denk ik zal het.........tis ook alweer zolang geleden dan he? Ze zijn allemaal alweer 2 jaar
ik zat ook eerst onder een andere naam hier.... ennuhhh ik was diegene met de langste zwangerschap van de januarimama's...... (41+5) dan weet je wel weer wie.... ben het dus hier aan t volgen ivm de "knoop" hier....
die LOL snapte ik nog wel maar die andere niet... haha gelukkig breng ik een beetje stemming hier dan
Hallo allemaal, Was toch te ongeduldig en heb net (geen onchtend urine) 4 dagen voor me nod een test gedaan! Heb de test gebruikt van mat care, maar naar mijn idee staat er een licht streepje! Willen jullie kijken? Dikke kus, Julie
euh nee die krijgt een hartverzakking whahaha ik wil eerst zekerheid voordat ik het iemand ga vertellen, behalve jullie dan whahaha. Mocht dit niets zijn dan ga ik een boek schrijven over testen en hormonen
aaaahhhhh...ik kon het helemaal niet voor me houden nou dan wens ik je alvast veel succes hahaha..is helemaal niet grappig he
het schijnt sowieso geen 100% middel te zijn... (als het niet goed gebeurt) methoden inleiding methoden* ze moeten er zoveel tussenuit halen, anders kan het idd weer aangroeien ofzo... (las ik ergens...) ennuhhhh mag ik alvast een exemplaar bestellen...
@ altijdvrolijk ik zie hem ook...... Ik heb iets raars ik heb al een paar dagen het gevoel of iets je de adem ontneemt beetje benauwderig of zoiets hoe moet ik dat zeggen iemand steelt mijn lucht Snap je hem nog