Eliza, inderdaad duidelijke taal! Wel spannend voor je om het aan je goede vriend te moeten vertellen. Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt! In elk geval een dikke proficiat!!
ik zal er een apart topic over openen in alleenstaande mama's als ik het hem vertelt heb. Ik denk dat hij afstand wil houden want hij weet dat ik het liever alleen doe (door ervaringen met exlief) maar hij weet ook dat ik een biopapa er altijd bij zal betrekken omdat ik het wel belangrijk vind dat een kind de papa kent...
Tja, heb het zelf eerst ook gedacht. Ik probeer er niet meer aan te denken. Had het graag geweten, maar kom er nu toch niet meer achter Helaas. Idd, als ik het kon, zou ik iedereen zwanger verklaren.... Jaa zwanger maken, klinkt ook zo raar haha... dan zeg ik het maar zo!
Hoi meiden... Ik wil mijn zw.test er ook even bijzetten... ik heb nu 2 dg voor NOD positief getest. De foto is van de test van 17.00 (Deze is duidelijker dan die van vanmorgen 9.00 uur)
Idd, je komt er nu toch niet meer achter.... Hahaha, ja, ik verklaar iedereen ook zwanger @Karina: gefeliciteerd!! Mooi duidelijk voor 2 dagen voor NOD!!
Zo ik ga naar bed ben moe misselijk en plas me een ongeluk Of ga ik beren op de weg zien.....of nou ja baby's weltrusten meiden.................
Oh ja moest alles met jullie delen toch? Heb net stiekum een z&k gedaan..........en het streepje is.......