Avond allemaal! Bedankt voor jullie oogjes! Ik durf het nog niet echt te geloven! Daarom ga ik zondag nog maar een test doen! @ de andere 2 dames! Mooie streepjes! Gefeliciteerd!
On-topic Alle zwangeren gefeliciteerd! Off-topic Vandaag eerste inwendige echo gehad onderzoek dus. Alles was goed maar moet overmorgen terug komen en kijken ze weer hoe het eitje groeit enzo en slijm van m'n baarmoeder en tips krijg ik mee. En dan gaan we gauw weer on-topic!
en Sjansie hoe is je test vandaag foto\s Female Karine, Elizeik ben er nog vergeten maar allemaal gefeliciteerd. xx Joyce
ja Sjans?????of ga je echt pas zaterdag testen?? je hebt toch nog wel wat dipstickies liggen??.... FOTOOOOOOO
ik heb vanmorgen de z&k gedaan en de matcare maar de lijntjes zijn licht krijg die echt niet op de foto ik heb de bb testen op die krijg ik vanmiddag weer dus misschien vanmiddag een foto Verder geen nieuws temp is wel iets gestegen maar ja dat zegt niets hier zakt hij bij mij op nod dag en dat is dus ZONDAG hoe ik bij dinsdag kom ik weet het niet
testen genoeg hier maar vind die van vanmorgen echt licht voor zo kort voor nod maar ja kon bij de laatste zwangerschap ook pas 1 dag voor nod testen (licht) dus weer wachten hier
@ Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! @ Lydya en BAS, dankjullie! @ Sjansie; dacht al dat ik jou daarvan kende ja, wist het alleen niet meer zeker door die 28 Patrieske ken ik dus iid ook daarvan en Seth weet ik ook nog ja! @ Sugarblossom; goed dat ze aan het onderzoeken zijn, spannend, veel succes straks!
@Sjansie: spannend ! @All: temperatuur ver naar beneden gedaald dus blijkbaar is toch op dag 16 mijn ei gesprongen..want verwacht ieder moment mijn ongi
Ja dat lijkt mij ook dus ik ga er maar gewoon van uit dat het niets is. Mijn lichaam neemt een loopje met mij En ik ben ook een streepjes plasser
@All, temperaturen kan heel handig zijn, maar ook ontzettend irri als je temp zo raar gaat doen.... Hij moet gewoon bij iedereen omhoog, en hoger, en aan de top blijven!
@pindakoek; oooooh nee!! Balen!!! @ sjansie; je maakt het wel spannend hoor. Ik hoop het zo voor je.. @ sansky; je hebt weer helemaal gelijk
Tja haha dat mag idd niet..maarja niks aan te doen! We hebben echt om de dag geklust dus het is wel balen dat het niet gelukt is!!