alle dan is er toch nog enige hoop dat de test vn etos niet zo snel positief is.. en dat ik ondanks deze negatieve test toch zwanger ben.. Ik ga waarschijnlijk morgen om een test van kruidvat gaan. Pff kon ik nu weg zou ik direct om een test gaan maar me man is met de auto gaan werken..
Ze zijn idd niet gevoelig gisteren was de streep grijzig en vanochtend was ie echt rose maar licht En ja ik voel ook van alles helemaal nu je toch een test hebt gehad van bb die goed te zien was maar ik had ze niet meer en kon vanochtend daar niet mee vergelijken. Ik krijg ze vanmiddag weer dus dan zie ik het wel. Toch wat betreft de kwaaltjes die MIJ opvallen vergeleken met de andere maanden dat ik denk dat ik zwanger ben Heb ik nu meer last van mijn (.)(.) en een weeig gevoel op de maag (misselijk) en last vanmelf hebben maar goed ik ga nu voor PMS dan kan het ook niet tegenvallen
Dames, ik heb een vraag aan jullie test turende deskundigen lol ik hen 22/2 mijn NOD, kv2v5 was vanmorgen wit. Nu voel ik me vreselijk zwanger dus kon ik mezelf niet inhouden en heb ik net na 3 uur weer geplast en een ovu test gedaan (tja soms heb je gewoon testdrang en geen zw testen meer hihi). Hier verschijnt een duidelijke tweede streep op. Ik heb mijn ovutest rijtje van afgelopen keer erbij gehaald en hij is netzo donker als de dag voor mijn positieve ovu test. Kan dit iets zeggen of ben ik mijzelf aan het plagen?!
Ik heb hem ook gedaan bij de laatste zwangerschap die van de kv was goed positief terwijl je de etos test echt in het licht moest houden zo van zie ik hem nu of niet dus ja er is nog zeker hoop zal voor je duimen
Ik heb wel is gehoord dat het kan maar dat was dan weer niet bij iedereen dus ja kan alle kanten nog op pff weer wachten
ja idd tempen is ook fijne methode he...denk dat ik dat de volgende keer misschien eens ga proberen weet je ook of je moet gaan testen of niet
maar dat in het neg zetten is niet altijd handig hoor Als ik het met mijn positieve testen doe van mijn meiden zie ik het ook slechter dan in het gewoon
niet zo hard zeggen meid Maar idd als je m van dichtbij bekijkt zie ik ook niks en zo meen ik wel wat te zien.. Maar bij mijn negatieve testen van laatst zag ik ook wat als ik m hier neerzette en thuis niks lijkt wel alsof dit forum streepjes toveren doet
maar echt ongi was je nog niet geweest? Geef je bv dan? Voordat je zwanger kunt worden moet je eerst een ei hebben en vervolgens wordt je dan ongi...dus als je nog niet goed ongi bent geweest is de kans weer wat kleiner...maar na de bevalling ben je wel weer extra vruchtbaar he?