thnxx allemaal voor de reactie. nu weet ik in ieder geval dat ik nog net niet zo kippig ben dat ik dingen zie die er niet zijn hahah al durf ik er nog niet aan om te zeggen dat het daadwerkelijk zo is want het is wel apart dat de streep nu ine weer een heel stuk lichter is en bijna niet meer zichtbaar, maarja we wachten af tot zondag dan maar even weer doen en dan samen kijken met mijn vriend gelijk haha. Het zou toch wat zijn, want we hebben pas net voor de eisprong echt besloten er voor te gaan en ik er al vanaf mijn 18e van overtuigd was dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen (vraag me niet waarom) en ben nu 34 dus tja... de andere test van testje zag ik helaas ook niets.
Ik ben 4jan al ongesteld geweest na me bevalling van eind november.. Dus dan rekende ik een dag of 30 zoals vroeger maar zit nu al aan dag 47.. kan inderdaag zijn dat mijn cyclus nog niet goed is.. ik maak me geen ilusie's.. Maar aan de andere kant kan het wel zijn dat ik zwanger ben ook.. je hoort wel meer dat je idd vruchtbaarder bent na zwangerschap
hahaha wel leuk om zo terug te lezen ja, maar heb in eerste instantie altijd de pil gebruikt, later mirena-spiraaltje voor ik denk 2 a 3 jaar, toen weer tijdelijk de pil, maar aangezien mijn darmen nogal wat problemen gaven hebben we een poos dubbel gebruikt (pil en condoom) en tja later alleen nog condooms, de pil ging er meestal toch vrij snel weer uit met mijn darmwerking dus tjaa.... maar nee dus nooit zwanger geworden maar wel anticonceptie
Ik las hier ook iets over ovu testen en zwangerschap.. Ik had hier nog ovutesten liggen en heb keer eentje gedaan en daar was een licht streepke op te zien .. Kan dt iets zeggen over zwangerschap of niet? Is dat dan dat mijn eisprong nog moet komen of dat hij al geweest is?
maar geef je bv? Ik denk eerder dat je cyclus van slag is....maar ja het kan ook zijn dat je zwanger bent natuurlijk...
tja cindy waarom niet, ik heb geen idee, dat is iets wat tussen m'n oren zat denk ik. Heb dat echt al vanaf mijn 18e, wat er misschien te maken heeft gehad, dat een jaar of 5 met chemicalien heb gewerkt (thinner en dergelijke) en dat ik daarna lange tijd onverklaarbare klachten heb gehad, waar ze nu sinds een jaar of 3 pas achter zijn...... een echte verklaring heb ik ook niet en had dat idee ook gelijk weggezet voor zover dat kan, op het moment dat we besloten hebben ervoor te gaan... we zullen zien verder........
ow stom, de eerste zin zomaar weg maar die was veel belangrijker dan mijn tekst hahaha dus bij deze: gefelicteerd januari2010