Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 7 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

aah maar wel gedaan....dan duurt het even voordat alles weer op gang is;) Daarom werd je ook niet ongi natuurlijk door de bv....maar je was nu ongi geweest laatst? Dan heb je nu denk ik veel kans weer om zwanger te worden...

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Hey Testje, we kletsen ook op een ander onderwerp maar vroeg me af of jij na het stoppen ook ovutesten hebt gebruikt? Ik heb namelijk op 21 jan. mijn laatste voeding gegeven en was al een week daarvoor begonnen met ovutesten. Heb op 6 feb. eisprong gehad en nu dus zwanger :)
    Was overigens wel een dure aangelegenheid... haha

3. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    @ januari mooie test super gefeliciteerd en geniet ervan!!

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @lindanna
    Wat goed zeg! Hou zo met je cyclus meid!

@Sansky
    Dankjewel lief :)

@Testje
    GEFELICITEERD! :D

@0611inge
    Streepje=streepje
    ben benieuwd over 2 dagen hopelijk een knaltest maar vind deze al erg duidelijk moet ik zeggen.

@Florabella
    Ik zou nog blijven testen om de 2 dagen met een zwangerschapstest dan weet je het zeker.

@Januari2010
    Hij is alweer duidelijker.. mooi zeg! Nogmaals gefeliciteerd lieverd :D

@Karine
    Wat een duidelijke streep. Gefeliciteeeerd! :D

5. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ik heb zelf nog is terug zitten lezen hier en ik heb 8 februari zitten te vertellen dat ik mijn ei heb gehad die dag :(
    Als dat zo is dan moet ik 22 februari ongesteld worden en we zitten vandaag op 18 februari dus dat zal dan betekenen dat ik nu op 10 dpo zit toch?
    Of euhhh heeft sjansie dat niet goed ;)

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @JANUARI.. GEFELICITEERD MEID
    @SJANSIE.. klopt.. mits je LF tenmisnte 14 dagen is...

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Testje: Gefeli meis :) :D

@ Januari: Jij ook gefeli meid!! :D :)

@ Sjansie: Zou kunnen met een LF van 14 dg. Maar ik heb een LF van 12 dagen. Die 14 staat maar voor gemiddeld ;)

@ Sugarblossom: Thanx :D

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    #2208 ichtus, 18 feb 2011
    Laatst bewerkt: 18 feb 2011
    had eerst getypt dat ik mijn ongi voelde aankomen zoals normaal, maar heb een dagboekje bijgehouden afgelopen maanden (ja weet t;))
    en daar staat..(en dat wist ik wel) dat mijn boobpijn steeds 4 dgn voor ongi weg is.. die is juist nu nog heel erg aanwezig.. zal wel weer iets nieuws zijn, maar goed.. misschien toch later ei gehad...dan duurt t dus nog ff.. we zullen t wel beleven!!..:D

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Waar zijn alle testjes nou????

10. Classic

Classic Niet meer actief

gefeliciteerd voor alle zwangeren!
    Hier nog geen ongesteld!
    Helaas!

11. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ik heb hier nog een test gedaan vanmiddag.

De bovenste is van gister ochtend met OCHTEND URINE en de onderste is met MIDDAG URINE beide zijn DA huismerk.

12. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ik wordt altijd 14 dagen na ei ongesteld heb ik dan een lf van 14?
    Zul je zien dat ie nou korter is whahahaha.

Wat is jullie ervaring met matcare midstream?

13. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Nou das duidelijk dan he :D

14. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ik heb goede ervaringen met matcare midstream bij de zwangerschap van mijn zoontje gehad. Ik heb sommige testen van jou gezien en ik zag echt wel een streepje hoor die staan er toch niet voor niets??

15. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    hihi ja he! ik kan het gewoon echt niet laten om te testen... die streepjes bevallen me uitermate goed kan ik je zeggen hahaha.

Ik ga na het weekend nog een keer met de digitale clearblue met indicator testen en daarna echt niet meer......

Denk ik.... hoop ik:p

16. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Ja raar he ga morgen vroeg nog even de test doen die gisteren zo duidelijk was ;)

Grappige is normaal voel ik van alles de laatste week voor nod en nu bar weinig alleen (.)(.) doen vreemd :( de rest is foetsie :$

17. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ooow dat is echt heel erg spannend zeg....

18. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hey meiden, even een vraag, hoe herken je zo ongeveer een indrooglijntje? Kan dat ook al binnen de tijd heel licht verschijnen? Heb een predictor test gedaan eigenlijk een beetje voor de 'lol', of nou ja dat is niet het goede woord, maar ik had er nog eentje liggen en kon me niet beheersen..., zo een die je na 5 min kunt aflezen en binnen 30 min ook nog geldig is.... Nu lees ik dat predictor vaak indrooglijntjes heeft... maar ik lees ook weer dat een lijntje binnen de tijd posi is....lekker vaag! Ik heb eigenlijk nooit indrooglijntjes gehad, en met mijn zwangerschap wel eerst zowat onzichtbare lijntjes (die je alleen ziet als je zowat over de test heen tuurt) dus dat is weer anders... Het lijntje is wel roze, het begint daar waar de posi lijn moet beginnen, maar is dus maar heel dun. Foto plaatsen gaat helaas niet!
    bedankt vast voor de reacties!

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Lieve schatten laat die predictor testen toch alsjeblieft in de winkel liggen! Zelf een man piest daar een 2e lijntje op;).
    Gewoon 2v5 van het kv halen of een paar dagen wachten en een CB digitaal met indicator doen.

20. Female

Female Niet meer actief

Ook niet vd mei 2007 mama's? Dacht echt dat ik je kende :)

Deel Deze Pagina