Weer een paar mooie posi testen dames! Gefeliciteerd! Hier begint de ovutest (op dag 15) weer positief te kleuren. Hopelijk morgen helemaal positief! Dan valt m'n cyclus nog mee na m'n miskraam.
Dames, Ik breek effe in met mijn testje van vanavond. Heb hem rond 19.45 uur gedaan en zit op 9/10dpo. Tuur ze! Komt ie:
@Ichtus: Dank je wel ! Ben nog wel erg voorzichtig, maar ik weet nu iig wel dat we het kunnen...hihi.
Komt vast goed MOON... probeer een klein beetje te vertrouwen meid... HIER:.. vond nog een zw&k dipstikkie.. dus ik dacht.. kan mij t schelen.. meteen binnen de tijd een tweede roze streep.. foto volgt zo.. maar na 10 minuten werd ie lichter en nu is ie weg.. tssss.. ach ja.. weer s wat nieuws..whahaha..
Whahaa ichtus en ik maar duimen voor een tweede streep, jij tovert ze er zo op! Ben benieuwd naar je foto!
@Ichtus: Ja, dat moet ik ook proberen maar ben vanzelf vrij nega ingesteld en ik zit natuurlijk nog voor mijn nod. Nu voel ik weer van alles en dat maakt me dan weer bang. Vind het eigenlijk wel eng . Ik had ook een dipstick van z&k gedaan en twijfelde of ik wat zag. Hij was niet omowit, maar voor de 5 min zag ik al een heel vaag lijntje en naarmate de test steeds verder opdroogde werd ie ook minder zichtbaar. Ik heb je de afgelopen dagen ook een beetje gevolgd, dus weet dat je nu in onzekerheid zit terwijl het niet mogelijk zou mogen zijn. Ik hoop stiekem wel dat je zwanger bent, weet ook dat je graag nog kleintje zou willen. Jij houdt het iig altijd wel heel spannend...haha.
Moon, duidelijk hoor! Ichtus: ook goed te zien! Wel raar dat ie weer weg is... Hihihi, je houdt het weer spannend!!
oh.. op de foto hier lijkt t alsof je m wel ziet.. (tenminste hier), maar hij staat er nu echt NIET meer hoor... nou ja.. zal wel doorlopen van urine zijn ofzo.. weet t ook niet.. waarom heb ik nu niet gewoon of nega of posi testen???.. zou wel handig zijn op zich..whahha.. Spannend vind ik t al lang niet meer hoor.. vond t van de week ff spannend, maar die spanning is al lang weer voorbij..
Ja zeker, Ik ga 4 verschillende doen: matcare dipstick matcare midstream z&k cassette bb dipstick Dus zal mij benieuwen hier En als het niets is dan stop ik ermee wordt gek vanmezelf, heb nog een bb dipper gedaan vanmiddag en ik blijf een 2e lijntje krijgen na tig keer wezen plassen wel iets lichter als die van gisteren met ochtendplasje maar hij is er Dus ben benieuwd naar morgen vroeg........ ps als er iets is om te fotograveren ja dan zal ik hem erop zetten