nou nee hoor , licht maar net aan de hoeveelheid HCG .. aan het steepje op de kruidvat test te zien dacht ik al dat hij nu nog negatief zou zijn ..
dus kruidvat is beter..aha..ja ben er ook alweer een tijdje uit. ik weet wel hoe minder HCG in de beginne, hoe meer kans dat het een jongetje is!
hmm dat lijkt me dan weer net n fabeltje maar hoor t wel vaker .. kruidvat is beter dan CB denk ik ja..
Iris, die onderste is zeker positief! Gefeliciteerd! Charlotte, jammer!! Ik ben benieuwd naar je kruidvattest morgen!
nou dan is het hier 2x "fout" gegaan hahahaha Een cb heeft meer hcg nodig dus hoeft nu niet zwanger aan te geven met een licht streepje Maar ik zie op jouw`n testen wel bij de onderste een streep
Iris gefeliciteerd! Volgens mij is die echt wel posi! Jullie hebben gelijk meiden, ga vanmiddag toch maar WEER langs de Kv.. Kan t niet laten het is al zo erg, dat ik steeds naar een ander filiaal ga haha..
Voor alle damens die positief getest hebben gefeliciteerd en voor de andere doe ik mijn duimen draaien. Hier mijn laaste test Bekijk bijlage 131968 groetjes Jessie
Na het super wazige streepje vanmorgen van zwenk, toch maar even langs de KV gesjeesd. Deze net gedaan.....
@lara1 ik geloof dat ik inderdaad een streepje zie! @ zwangeren: gefeliciteerd allemaal! Hier op de wachtbank. Hoop volgende week hier ook een mooie test neer te kunnen zetten... Ben benieuwd...
Hahahaha echt niet, Ik had echt een superknal test bij mn zoontje en nu bij de tweede een véél mindere knaltest. Dus ben benieuwd wat het wordt. Maar dit geloof ik echt niet
Whahaha dat heb ik met de laatste zwangerschap ook gehad teste zoveel wist van gekkigheid niet welke ik weer in moest lopen