met de seks was ik vochtiger en ik heb inderdaad wel al heel lang klachten vooral na die innesteling. Continu trekkend gevoel in mijn onderbuik zere borsten moe en misselijk heb ik vanaf deze week. pfff was het maar vrijdag maar ik ga woensdag ook even vragen of de verloskundige is kan kijken wat die harde rand is want dat heb je tog nog niet als je 4 weken zwanger bent??? Heb ik bij mijn zoontje eigenlijk nie opgelet.
met 3 kwartier ik ben bang dat anders urine te licht is.. zou dan nog steeds best wel zo kunnen zijn trouwens..
Wat gaan jullie hier snel meiden... Hier is bruinverlies opgehouden..mss hebben jullie wel gelijk en maak ik nog kans!! Zou fijn zijn.. Thanx
wat fijn lily dat het bruinverlies is gestopt! Mij is verteld dat bruinverlies normaal is aan het begin van een zwangerschap. Dus hoop voor jou dat alles goed gaat! Het hoeft niks ergs te betekenen! Duim voor jullie!
Ik heb geprobeerd om me test op de foto te zetten, maar dat wordt niet echt duidelijk. Hoe doen jullie dat? Heb wel maar een oud cameraatje, maar er zit wel een 'tulp'plaatje op en dat heb ik gebruikt. Beter dan dit krijg ik de foto's echter niet: Foto's zijn net gemaakt en de test is vanmorgen rond 08.00 uur gedaan. Hij is een beetje geel geworden en natuurlijk in het echt veel duidelijker
Vind het zo fijn om te horen dat het vaker voor komt..!! Maaar ja eerst morgen afwachten en kijken of mijn streepje ook duidelijker word..anders geloof ik er niet in! Thanx meiden.
Nou die lijkt me duidelijk hoor kannietwachten! Duidelijk streepje, gefeliciteerd!! Vraagje, heb je niet eerder je ei gehad? Het is wel een superduidelijk streepje voor 6 dagen voor nod..
dank jullie wel dames, ik durf nog niet hard op te juichen, maar voel me zo blij van binnen! Ik heb deze maand mijn ei niet gevoeld en weet dus niet precies wanneer deze geweest is. Ik denk ook eerder! Mijn cyclus verschilt van 26 dgn tot 30 dgn en ben van de langste cyclus uitgegaan. Morgenvroeg nog een testje doen om de twijfels weg te nemen voordat ik de banner verander. @lily26 ook jij van harte gefeliciteerd! Ik duim voor een plakbeeb! Fijn dat het bruinverlies nu gestopt is, het maakt je zo aan het twijfelen, ook al kan het erbij horen, zoiets voelt toch niet fijn.