niet meer hij is terug gegaan naar zijn vrouw:x Hij had echt hele mooie praatjes maar goed ik ga er echt niet om rouwen dan doe ik het alleen met 2 prachtkindjes. T gaat heel zwaar worden maar je krijgt er ook zoveel moois voor terug.
Hij heeft gezegd dat als ik hem nog 1x sms/bel/mail dat hij dan aangifte gaat doen dus ik twijfel enorm of ik het hem moet vertellen. Met zijn vrouw heb ik echt in het verleden al heel veel meegemaakt dus ik hou liever afstand zeker odmat zijn vrouw onder OTS staat voor beide kindjes die ze heeft.
ff off topic, zit er nog even over na te denken, terug naar zijn vrouw? dus hij had al een relatie? En is je zoontje van dezelfde man?
Nee toen ik een relatie met hem had lag hij in scheiding. Zijn vrouw is toen vreemd gegaan en heeft toen 2 maanden bij een andere man in huis gezeten. Anders had ik NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT seks met heb gehad.
Sterkte hiermee Eliza Wat is OTS? Ik denk eerlijk gezegd, dat je het wel beter kunt vertellen. Hij is de vader, en anders moet hij erbij nadenken voordat ie 'm uit de broek haalt, toch? Of zeg ik nu iets heel stoms! Sorry............... maar zo is het toch? Ik maak me d'r ook vaker kwaad om dat mannen alles doen om onder ''alimentatie betalen'' uit te komen... Maar waar gewipt is geworden, moet ook betaald worden, is toch simpel? Ja sorry dat ik misschien zo bot ben....
je hebt gelijk hoor zo denk ik er ook over. Ik wil het hem wel gaan vertellen als ik vrijdag mijn echo heb gehad. OTS is ondertoezicht stelling van de staat. Ze mag haar oudste dochtertje (van een andere man) alleen onder toezicht zien en dat wil ik dus niet in de buurt van mijn kind.
Oke Eliza.. Ik snap helemaal wat je bedoelt met OTS. Ik zou dat ook niet willen. Ik ga even bankhangen. Pfff... ben moe gezeten. Fijne avond nog allemaal! Tot morgen
nee idd niet zo vroeg die rand maar je moet je verhaal voorleggen en dat ze dan maar even kijkt met een echo toch? Tja en misselijk was ik hier ook pas later maar dat verschilt natuurlijk weer per vrouw