Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 7 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie trots zijn!!
    Morgen kom ik terug :D

2. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik vind het op beide foto's soms net lijken alsof je toch een heeeeeel lichte schaduw ziet..... Ik hoop het voor je. Ik vind trouwens 9 dpo helemaal nog niet zo vroeg hoor.... Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die al veel vroeger testen..... Ik ben er een van.... Bij mijn zwangerschap vorig jaar teste ik bj 8 dpo positief.... En waarom ook niet, we zijn onzelf toch wel gek aan het maken..... We worden er volgens mij niet nuchterder van als we wachten tot NOD....

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb gisteren ook met 9dpo getest hoor ;)

4. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Als ik nu 4.1 weken zwanger zou zijn (weet niet precies hoever ik ben) zou ik 8 februari mijn eisprong hebben gehad en testte ik op 8 DPO positief of als ik 7.5 week zwanger ben nu 2 weken 3 weken na NOD (schijnt voor te komen) even afwachten wat de echo zegt hahahaha

5. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

had je test dan niet donker moeten wezen toen je voor het eerst testen?

6. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    ja inprinciepe wel maar een vriendin van mij heeft pas voor het eerst positief getest (ook licht streepje) met 8 weken zwangerschap. Bloedtest wees uit dat ze toen 4 weken zwanger was (eigenlijk dus 8 weken) en volgens de echo was ze al 8 weken zwanger... hoor het wel vaker hoor trouwens.

7. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

nog een dag en dan weet je het zeker hoelang je bent als je een echo krijgt bij de vk

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou spannend hoor dames...

ik heb zo'n opgeblazen buik.. vorige week ook een paar dagen.. eergister was t over en gisteravond weer.. nu al weer..
    bah bah

nou ja.. als ik dan maar snel ongesteld wordt. is dat ook weer weg...

9. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Eliza, je kunt zeker van voorvocht zwanger worden, haha... ik heb hier een mooie krullebol rondlopen
    als bewijs ;) juist in de pauzemaand was het gelukkig toch raak :D:D:D

@Alle nieuwe zwangeren GEFELICITEERD :):):)

10. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ooow ik weet dat je van voorvocht zwanger kan raken hahaha mijn zoontje is daar het levende bewijs van... hahaha maarja cyclus van 30 dagen dus ben eigenlijk pas donderdag echt overtijd. en dan al zo vroeg positief testen maar ik wacht de echo vrijdag af dan heb ik zekerheid tot die tijd ga ik van mijn gevoel uit.

11. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Irritant is dat dan he als je cyclus niet iedere maand standaard is,
    hier gelukkig wel (loop haast leeg vandaag) maar goed ik ben benieuwd op hoeveel dagen je deze maand strand :D

12. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Ben echt benieuwd naar je echo :D voor je het weet is het alweer vrijdag :$

13. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden, iemand ervaring met goede ovulatie en zw-testen die je via internet kunt bestellen? van die dipsticks. ik heb ze een keertje van sensitest gehad (ovutest) maar niet vaak gebruikt toen...

14. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    het duurt mij echt veeeeeeeeeelste lang gelukkig morgen intake misschien kan zij ook al het een en ander duidelijk maken

15. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dag dames, ik neem aan dat de test-experts hier zitten, al ben ik er ook wel een beetje 1, want ben al 7 maanden driftig aan het testen en heb een paar positieve gehad.

De kv 2v5 testen hebben geen indroogstreepjes toch? Want ik ben voorzichtig blij maar wil mezelf niet blij maken met een dooi mus, want ik heb net het allerlichtste streepje op die test gehad, zo licht dat ie alleen te zien is in het juiste licht, maar ik verbeeld het me echt niet. :x Streepje kwam pas na 7 min. tevoorschijn, dus iets te laat, maar in al die maanden dat ik heb getest heb ik nooit een streepje gezien bij een neg. test, zelfs niet na uren. Maar ik kan het niet geloven, omdat het nog maar zo licht is. Dus vertel me ajb dat de kv tst geen valse lijntjes geeft...:)

Ik heb hiervoor 1 van de Z&k gedaan en die gaf een nog lichter lijntje dat ik me dacht te verbeelden, vandaar dat ik kvtest heb gehaald. Zit trouwens op ongeveer 10dpo denk ik.

Foto van maken kan niet, op het eerste gezicht is de test gewoon omowit..

16. februari

februari Actief lid

22 feb 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee!

Wij proberen nu ook zwanger te worden sinds deze maand, maar alles is heel erg nieuw vandaar dat ik jullie even om hulp vraag...

Ik heb 7 februari mijn laatste pil geslikt, de dag erna mijn menstruatie gehad en vandaag heb ik de eerste ovulatietest gedaan. Nou heb ik vandaag ook een beetje bloed verloren (was meer bruin, sorry!) en heb met mijn derde plas de ovulatietest gedaan...
    Nou is mijn eerste vraag: is deze positief? (ik zal proberen een foto erbij te zetten)
    En mijn tweede vraag is: heeft de pil van twee weken terug invloed op de test? En/of heeft die lichte bloeding invloed op de test?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ik herken dat je niet kan wachten :D ik heb het ook, zelfs voor morgen! En gelijk ook zooooooooo zenuwachtig :eek:
    Vanochtend dus weer licht posi getest..
    Blijf bang dat m'n lichaam me heel erg voor de gek houdt..
    Zullen het morgen zien! Eerst nog een verjaardag voor de boeg!

18. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Sas26: Ovutesten van zwangerenkids.nl vind ik heel fijn.

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ichtus ik krijg kriebels van jou whahaha!
    Ik zie weer een paar mooie streepjes voorbij komen! spannend dames!

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Als dit een kruidvat ovu test is snel die van matcare bestellen(rechtsboven in het scherm) Die van het kv kunnen nl wel 4 dagen positief blijven en dan weet je dus nog niet wanneer je ei geweest is.
    De van sensitest of zwanger en kids zijn ook goed maar die geven pas heel laat een 2e lijntje.
    Je pil heeft geen invloed op ovutesten en de bloeding ook niet.
    Succes!

Deel Deze Pagina