Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 7 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het inderdaad een test van Kruidvat is dan zou ik er niet teveel op vertrouwen. Ik heb er zelf slechte ervaring mee omdat ze vaak positief bij mij testten.
    Ik gebruik nu zelf Sensitest en die test bij mij alleen licht positief voor de eisprong.

2. linde90

linde90 Niet meer actief

KOn het niet laten en heb in de pauze nog een testje gedaan...
    Best duidelijk voor 10 DPO he hihihi

Nu zo hard duimen dat het goed mag blijven gaan... Durf nog geen banner te maken al kriebelt het wel :D

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Ik denk dat ie bijna positief is.... het lijntje is nog net niet even donker als de controlelijn... maar kan best zijn dat dat vannacht/morgenochtend wel is. maar er zijn hier vast meiden met nog veel meer verstand daarvan dan ik!:)

veel succes!!

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ lara1, leuk!! duimduimduim

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden, waar zal ik ovulatietests en zw tests bestellen? zwangerenkind of matcare? Of toch sensitest...

oh jee, we zijn nog niet eens bezig en ik ben al weer helemaal aan het twijfelen over van alles.... *smileymetpunthoofdvanzichzelf*

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

nou ik heb wel wat ervaring hoor na 3 kindjes :D:D:D dus meid van harte je bent zwanger :$:$

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb ze van allebei gehad en over allebei wel tevreden.
    De Zwanger en kids is wel de goedkoopste en ze hebben een super service.
    Ik had laatst een pakket met 30 stuks ovutesten besteld en er zaten een paar beschadigde tussen.
    Ik heb ze een foto gemail en de volgende dag lagen er 30 nieuwe op de mat.
    Waarvan ik er nog geen 1 gebruikt heb en ze hoop niet meer te hoeven gebruiken:D

8. linde90

linde90 Niet meer actief

Dank je wel hihihi, ik voel me ook zwanger maar de laatste voorgaande ronde is het toch nog misgegaan al was daar mijn duidelijkste streepje op 4 dagen overtijd nog niet zo duidelijk als mijn streepje nu!!

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Lara, gefeliciteerd! Echt wel duidelijk voor 10 dpo!

Disney: knap dat je zo lang gewacht hebt! :D Ik zie alleen niks helaas.... Hopelijk snel wel!!!

Eliza: is het al vrijdag? Ik ben zo nieuwsgierig!! :D

@ovutesten: ik gebruik altijd Sensitest. Nooit een andere gebruikt dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Maar ik ben erg tevreden!

10. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer

hahaha neee was het maar zo...

Morgen wel intake gesprek bij de verloskundige

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Lara, mooi beginnend lijntje!

12. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Oke ik heb geen foto van een test maar wel even een andere foto...
    Misschien dat jullie dan snappen waarom ik denkd at ik 7,5 week zwanger ben. Ik heb een opgezette buik (dat zijn darmen) maar boven mijn schaambot zit al een klein bolletje.

13. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Dames?

ik heb een vraagje,

is het normaal dat hoe verder je bent in een zwangerschap ook je zwangerschapstesten weer lichter worden?

Ik heb vandaag een goedkope huismerk van dirx gebruikt ipv de kruidvat 2 v 5 testen en dit streepje is lichter dan die van het kruidvat merk :S

ik dacht huh?

maar ik weet het niet of het aan de merk ligt of dat het komt omdat je als je verder in de zwangerschap bent je hcg weer gaat afnemen.

groetjes Bianca

14. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Dat heb ik wel vaker gehoord. Waarschijnlijk heeft die test meer HCG nodig. Heb je met ochtend urine getest of met middag urine daar kan ook nog verschil in zitten natuurlijk.

15. Seth

Seth Niet meer actief

hi,
    lees de laatste dagen stiekem mee...en moet nu toch ff reageren...

allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap... :)

ten tweede...
    een tweede zwangerschap kun je ECHT niet vergelijken met een eerste....
    ik moest zelf iedereen met 8 weken inlichten, omdat zelfs vreemden zagen dat ik zwanger was...
    (wil de foto's wel voor je erbij zoeken..)... ook mn baarmoeder groeide belachelijk hard... en zat laatste zwangerschap met 7 weken al 3 vingers boven het schaambot...
    (even uit mn hoofd...)... iig met 8 weken kon ik zelf al het hartje horen....

iig... wacht nou maar gewoon je echo af.... want OOK ik twijfelde tweede zwangerschap of mn mk, nu echt een mk was geweest....
    en JA ik was gewoon opnieuw zwanger....

nogmaals gefeliciteerd...:)

16. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    hahaha geen geduld he:p pfff word er gek van.

17. Seth

Seth Niet meer actief

nee begrijp ik....:)

MAAR ik wil je wel even waarschuwen....
    het kan zijn dat je toch gewoon korter zwanger bent, en dat je eerste echo misschien wat tegenvalt.......
    snappie...?!

buik etc.... zegt iig echt niets... (mijn ervaring)...

xxx

18. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi Eliza,

ik heb de test om half 7 vanavond gedaan.

De meesten heb ik sochtends en smiddags gedaan.

Maar ik vond het zo vreemd dat de lijntje nu iets lichter is dan gisteren en eergisteren.

groetjes Bianca

19. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ik hou daar ook echt heel erg rekening mee ik ga ervan uit dat de echo dan 4 weken nog wat zal zeggen ofzo hahahaah dan is er nog niks te zien maarja.

20. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    bianca hier ook hoor .. geen zorgen .. de streep wordt schijnbaar idd weer lichter als je je "piek" hebt gehad !! en de een piekt sneller dan de ander
    ik weer via bloed prikken dat ik een heel hoog hcg heb en idd mijn testen zijn nu ook lichter weer ...
    ben nu dus ook echt gestopt met testen heeft geen zin meer .. hebben ook het kindje gezien en het hartje klopte zo mooi vorige week !!

hoop dat het je gerust stelt

zwangere meiden van harte !!
    wat een geweldig nieuws

alle wachters ik wacht en kijk met jullie mee ...

Deel Deze Pagina