Seth: Ik zie ook iets, maar geen roze, soort van schaduw, lijtk bijna op die van mij van gisteren, als ik die tegen het licht hield dan zag ik het pas en die kreeg ik onmogelijk op de foto. Op foto;s zijn ze altijd wel 1 tint lichter dan in het echt.
Hai dames, Ik wil even laten weten dat bij mij bruinvloed toch een voorbode van mk was...helaas. Vraagje, welke ovutesten raden jullie aan? Ik vind zelf sensitest niets en babyboom heeft me deze ronde ook op het verkeerde spoor gezet..
ik heb testdrang....zucht...doe t niet hoor.. als ik die sigaret kan weerstaan dan kan ik dat testen ook wel laten..whahaha
whaha.. MARIJE.. das zo zonde van mijn net bespaarde sigarettengeld..whahaha.. tis uberhaupt zonde, maar ja.. leuk is t wel..whahaha
ha ha, en niet roken en niet testen......wat ga je met al dat geld doen? Hier op dag 7DPO houd me nog in tot morgen en dan haal ik de eerste test uit de kast..... ik heb er 5.....
SIRI.. whaha.. geen idee... euh.. weekendje new york met mijn nieuwe Iphone denk ik....whahahahhahaha