Balen Disney ik kan me voorstellen dat je hart al een sprongetje gemaakt heeft en dan is dit wel een teleurstelling. Ik duim dat je morgen alsnog een 2e streepje produceert. (stomme testen ook)
@ lala: ik kan het niet zien helaas maar gefeliciteerd iig!! @ lara: leuk he weer een november mama!! @ disney: balen zeg!!
thanks ichtus!! ben echt superblij! maar kan t nog niet echt beseffen hoor , hihi ik zij ook tegen me vriend jaja zal best hihi dit kan toch niet hij zij al nu heb je een mooie streep en ist nog niet goed hihi .. Tuurlijk is dat wel supergoed maarja zo onwerkelijk!!
Hier vandaag helaas geen streepjesurine. Hopelijk over paar weken wel. Voor alle dames met wel een tweede streepje, gefeliciteerd !
Zo, even bijgelezen.... @ Disney, wel een teleurstelling....rare test die eerste, ik zag eerder een soort wit lijntje en daarnaast aan beide kanten heel lichtroze. Helaas ook gelezen dat een paar meiden een flinke teleurstelling hebben gehad.... Sterkte voor jullie!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/258931-november-2011-mamas-4.html Hier de link, gezellig!!! En Nina, ja heel leuk om weer in november uitgerekend te zijn hihi