Hey meid, Dankjewel. Zodra de test duidelijker is, kom ik het goede nieuws delen in mijn oude cluppie hoor!
Ik vind het linkerstreepje (de teststreep toch? donkerder dan het controlestreepje. Dat zou betekenen dat je op je meest vruchtbare dag/dagen bent gekomen nu!
oke bedankt voor het kijken! Hij is inderdaad donkerder dan controle, alleen die kv ovutesten schijnen slecht te zijn dus weet niet zeker of ik ook echt mijn vruchtbaarste dagen heb, maar heb voor de zekerheid wel ''geklust'' zoals jullie dat hier zeggen hihi. thx!
Jeetje wat een geklets ben een half uur verder Isis hele dikke knuffel Zag een paar vage testen voorbij komen.......hopelijk snel allemaal VET positief De rest ben ik alweer kwijt sorry als ik iets vergeten ben. Hier ongie foetsie,bmm potdicht heb ik wel weer raar lichaam. Nou ja klaag niet wel lekker zo'n korte menstruatie van anderhalve dag temp trouwens weer 37 normaal altijd 36.7 of 36.8 tot na de eisprong het wordt steeds gekker hier
Ja uitgaande van mijn pilcyclus, ik heb gistermiddag nog een test gedaan van clear blue hier kwam vrijwel direct een lichte plus op.
Nou meiden, Ik heb vanmorgen weer getest, maar nu zag ik weer niks. Moet wel zeggen dat mijn urine niet zo geel was als gisteren en ik zit nog maar 9 DPO dus nog tijd zat! Hopelijk mag ik dan morgen wat moois laten zien!
mogguh.. SJANSIE.. dat had ik vorige maand.. ook maar heel kort.. hebik wel s vaker gehad overigens.. zegt helemaal niets.. gewoon van genieten dat ie zo rap weg is..whahah
Lydia..... Ik heb het plasje snel doorgespoeld....maar niet snel genoeg om er nog net even een test in te dippen..... En quess what....een vaag streepje,maar ja..... Dat zegt bij mij nog absoluut niets, dus ik hoop dat ik jullie over een paar dagen een echte vette streep kan laten zien! Even afwachten dus.....
Haha Siri, hilarisch! Hier nog zo'n muts die niet kan wachten met testen. Ik hoop dat zowel jij als ik hier snel met knallende streepjes mogen showen!