ja klopt LALA.. 24e edlm.. maar ik heb normaal een cyclus van 32 tot 35 dgn.. die 28 van vorige keer is echt bijzonder hoor.. dus ga nu ook uit van 35..
Nu zit ik gewoon de hele dag naar mijn testje te loeren he..denk ik maak een foto om te laten zien dat er geen streepje staat....maar als ik m dan bekijk zie ik wel wat en ook duidelijk in het negatief.......hoezo jezelf gek maken of ben ik nu gek........
je weet wat ik denk Cindy... tenminste.. wat ik zie..whaha Disney.. ene keer makkelijker dan de andere keer.. bij Anna ben ik met 20 wk weer begonnne.. mijn moeder overleed toen plotseling.. t eerste wat ik deed was roken.. stom, maar toen t enige dat ik wilde... nou ja.. zal er allemaal wel mee te maken hebben.. Zal komende dagen wel ongesteld worden hoor..
hoi meiden, een vraagje: ik gebruik al 10 rondes deze ovutesten en altijd knallen ze bij mij echt(lees: t-lijn gelijk aan c-lijn) Deze ronde heb ik een accupunctuur behandeling gekregen voor het zwanger worden enzv. en is het belangrijk dat ik mijn eitje spot! Nu had ik al heeeeel vroeg ei pijn en watery/eggwhite afscheiding vandaar me testjes toen al.... maar wat nu mijn vraag is: de testen hebben (nog) niet geknald maar de lijntjes nemen af.... zal mijn ei nog komen of zal mijn ei stiekem al geweest zijn dag 8-9 ergens?????? ik durf er zelf dit keer echt niks over te zeggen namelijk! De foto is beetje lichter als in werkelijkheid maar laat wel duidelijk de donkere lijntjes op dag 8 & 9 zien en de lichtere lijntjes van vandaag (dag 10)
Bezig bijtje.. ik zou nog ff doortesten meid......denk dat ie nog moet komen.. kan heel geod dat je lijntjes de rest van je cyclus wat donkerder-lichter-donkerder zijn.. dat zegt niets...
Oke, hij is dus nog niet geweest... want dat is iets wat ik morgen (2e behandeling) moet weten ik heb altijd me ei dag 13-15 dus het lijkt me sterk... maar omdat er nu helemaal geen streepje staat terwijl ik altijd dag 10-13 posi testen heb vind ik het raar hihi, en twijfel ik meteen
cindy, ik zie op de onderste ook echt iets.. maar indd je test al lang zo toch ?? je lijkt ichtus wel streepies pies !
ja weet je wat het is....eerst waren het gewoon indrogers van kruidvat of de grens tussen urine die je zag en wit enz....allemaal van die streepjes die er eigenlijk niet waren hahaha.. Maar nu zie ik echt wat dus ja
wat een verhaal joh... ik heb het even nagezocht en de piek van het hcg ligt rond de 12 weken... stel dat je nu inderdaad al vanaf november zwanger bent en geen mk hebt gehad, is het logisch dat je hcg afneemt, omdat je over de piek heen bent, want je ben dan ook al over de 12 weken... dus het zou zo maar eens kunnen dat je mssn al bijna 4 maanden bent... spannend, ik ben benieuwd wat de echo laat zien...
Bianca, ik vind het raar dat je niet een echo hebt gehad in december! Het is inderdaad normaal dat testen in de loop van de zwangerschap weer lichter worden, dus het hoeft geen mk te zijn. Gelukkig is het al snel 1 maart!
misschien komt het omdat ik al wat ouder ben en mijn ogen zijn niet meer zo goed maar hoe ik mijn laptop ook draai went of keer ...ik zie echt he-le-maal niks