heeeeeeel veeeeeel water drinken, hielp hier..... en dan ook belachelijk veel...... en dan weer belachelijk veel piesen.... nouja mvm was er blij mee....
oohkee kan ik wel eens proberen .. hoorde ook van forumdinnetje dat het kan komen omdat ik extra vitamines slik waar aanvullend ijzer inzit..
Ja valt niet mee in het begin zwanger zijn hoor Maar daarom mag je nu wel meer je voetjes omhoog doen en genieten meid!! Vindt het echt leuk voor jullie.....en hoe reageert je man/vriend op je zwschap? Ik bedoel is hij nu extra lief en voorzichtig...
nou als de test opdroogt wordt deze altijd duidelijker natuurlijk... Ik hoor juist hier dat niemand indrogers heeft met de matcare
ijzertabletten helpen niet zo goed hoor... ik adviseer floradix.... !! ijzer stijgt goed... en gewoon goed kunnen schijten.... bedoel... persen moet je straks al genoeg.... (ga off topic, sorry)
hmm geen idee eigenlijk...maar het kan er ook gewoon bijhoren Maar laat je bloeddruk controleren bij de vk anders...doen ze toch nu ook al of niet?
haha Jo , ff niet hier we zijn zwaaar of topic Cindy , ja hij reageert kei lief ! .. en is heilig overtuigd dat wij een meisje krijgen haha !! elke keer mn buik aaien en lief zijn ! haha
hahaha Ja leuk is het he hoe die mannen veranderen......geniet er maar van meid.. Zo on-toppic weer!!
ik heb VSM , geen ijzer tableten .. gewoon voor zwangere vrouwen.. Shit ik moet weer werken ( had pauze ) spreek jullie vanavond weerr ! x
We zien het wel.... mn persona staafjes worden wel duidelijker..... heb witte vloed, waar je gek van wordt.... ook hoofdpijn trouwens... buikpijntjes...... hoge temp etc. etc.... maar ik ben nu van mening, dat mn lichaam gewoon "in oorlog is"..... nouja... heb nog testen....(weer gekocht) dus maak ik ze wel op..... maandag dan pas....