Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 7 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @ marieke en beebiegirl: gefeliciteerd!!!!!!!

@sas: sorry...maar ik zie geen streepje. Wat onwijs irritant dat je niet ongi wordt, dat geeft je elke x stiekem toch steeds hoop. Sterkte!

2. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    @Unox, de foto is sowieso wat wazig, de rest ook trouwens...
    maar ik zie ook geen streep.... (teststreep)
    Dus ik denk toch wel dat hij negatief is en je niet zwanger bent..

3. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    ik denk het ook Sansky. Ik heb ruzie met mijn camera, vandaar de onscherpheid :(

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ unox, de foto's zijn id wat wazig, maar ik zie wat je bedoelt. Het is een beetje roze doorlopen zeg maar... geen idee hoe dat kan, maar ik heb het ook wel eens gehad met een test.... maar iig is ie denk ik wel negatief....

@ noname, ja heel irritant...vooral omdat ik steeds denk dat het komt, en dan komt het toch weer niet.... En t stomme is, dat ik dus na de bevalling wel een aantal keer ongi ben geworden, en net nu ik denk goh, zou ik een eisprong hebben/eens testen met ovutests, blijft de hele mikmak uit. Nu enorme twijfels of ik toch weer zal beginnen met clomid en zo.... sowieso twijfels over zwanger willen worden....

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Unox, die is helaas negatief. Tenminste, ik kan geen teststreepje ontdekken....sorry....

6. mama90

mama90 Niet meer actief

pff ik word er gek van :(
    Nog niet ongesteld en negatieve testen.. net met die van kv getest maar niks te zien

7. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Het is niet erg dat hij negatief is hoor, maar ik wilde toch even jullie mening weten als ervaren tuursters. Het is vast een kneus-test geweest; niet helemaal goed. Dank voor jullie meningen!

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wat vervelend! Ben je wel zeker van je ei dan?

9. Alita

Alita Niet meer actief

zie niks meid;)

10. Alita

Alita Niet meer actief

of een mk?

jammer meid:(

11. Alita

Alita Niet meer actief

als die eerste positief was geweest had de tweede dit ook aangegeven meid...

Ik ben zef ook niet meer zo enthousiast over de kruidvat aangezien ik ook al wat vreemde testjes heb gehad waarbij je gaat denken of er iets fout was misschien met de test.

Ik had ook zo`n roze vlek....uiteindelijk niet zwanger

12. Alita

Alita Niet meer actief

meid ik heb bij de tweede 9 dagen moeten wachten, ik wist wel niet wanneer mijn ei was geweest;)

13. mama90

mama90 Niet meer actief

Ik heb eerlijk gezegt ook geen idee. Maar t zou wel heel erg geluk zyn als ik zwanger was, want is maar van 1 keer

14. mama90

mama90 Niet meer actief

Nee heb geen ovu testen gebruikt, dus heb geen idee

15. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ unox: die is denk wel negatief! geen idee wat de vlek heeft kunnen veroorzaken!

@ dreamz: He wat jammer had het echt zo gehoopt voor je!

@ mama90: vervelend dat je zo moet wachten op je ongi!

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik kom even mn testje showen :)
    Ik moest eigenlijk deze komende ronde bloedonderzoek doen bij de gyn, maar nu dus tegen verwachting in spontaan zwanger!!

Ik zie wel duidelijk een streepje, maar klopt dit ongeveer bij ruim 4 weken, of hoort hij dan al donkerder te zijn?

17. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Ik denk dat dat bij iedere vrouw weer anders is. Ik heb ook een test gedaan en die was 5dagen voor nod positief en ik heb vandaag 1 dag voor nod ook een test gedaan en heel duidelijk. Hoewel het op de foto al heel duidelijk is is hij hier bijna dezelfde kleur. Als je een paar pagina's terug gaat zie je mij test er wel ergens tussen staan.

Voor jouw ZWANGER!!! gefeliciteerd :)

18. Alita

Alita Niet meer actief

is mooi hoor meid..
    van de sterkte van de streep kun je niks zeggen, de een test gelijk duidelijk en de ander licht;)

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Emesve wat een prachttest van harte!

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Catharina en beebie ook van harte!

Catharina, voor deze test is dit streepje super! (matcare strip?)

Deel Deze Pagina