Sorry dat ik nog zo'n leek ben, dit is nog maar de 3e ronde dat ik ovutesten gebruik. Eerste keer waren van Matcare, waren veel duidelijker. Die heb ik gebruikt in juli en gelijk zwanger. Nu is dit de 2e ronde met Sensitest, maar vind deze echt wazig hoor. Zal ik dus ook niet weer kopen.
Ik gebruik ook matcare hmmm ik weet het niet, lijkt of kleur gelijk is aan C wat wel goed is maar omdat hij nog zo vaag is en die van vorige maand wat je liet zien waren duidelijker
Nee hij is nog niet positief, hij moet even donker of donkerder zijn dan is hij positief. Maar je komt al aardig in de buurt
Maar als ik die onderste nu bij die van vorige ronde hou is het echt precies dezelfde als de 3e van boven op pagina 382. Exact gelijk! Die van vanmiddag is ongeveer als de 2e van dat rijtje.
Maar ik zie hier niet een verschil, alleen ik krijg hem niet zo duidelijk op de foto als vorige keer.
de kleur is wel gelijk, maar volgens mij moet het hele teststreepje die kleur hebben, toch? mar ook ik ben geen prof... meiden, iemand antwoord op mijn vraag over ochtendurine bij de zwanger en kids ovutest? Groetjes!
Er wordt aangeraden bij zwanger & kids test om niet met ochtendurine te testen omdat deze de test vals kan beinvloeden. Daarom liever tussen 10 uur en 20:00 te testen....
Ik gebruik die van Sensitest, daar krijg ik geen heel streepje op. Hoorde eerder vanmiddag nog iemand die van die halve streepjes heeft. Ik zal hieronder even testen van vorige keer zetten en daarna die van vandaag ertussen. Heb ze bewaard ivm vorige cyclus die gevolgd werd door gyn. Oh en nee, mag niet met ochtendurine. Ik doe het altijd met de 2e x plassen.
Geen enkele ovulatie test mag je gebruiken met ochtendurine, daarentegen is het beter om dat met een zwangerschapstest wel te doen. Hoewel dat tegenwoordig ook al niet eens meer nodig is. Maar nogmaals ovu testen NIET
BB10 ik dacht dat het met de cb ovu testen (met smilie) wel kon? dacht dat laatst hier ook wel te lezen toen? maar met de rest moet het vanaf 12u!
Heb net test gedaan... kon niet wachten :s negatief... snap er niks meer van zal dan toch nog geen eisprong hebben gehad.
Idd JoMi. Dan zou ik zeker klussen! Hou je temp bij ook? ik denk dat hij eraan komt maar pas als de ovu weer vaag wordt met deze weet je het dan denk ik. Mocht het niet raak zijn dit ronde dan weer matcare bestellen
Dank je wel, maar ik krijg eerst van een dinnetje van mij. Die is net zwanger en heeft nog over, weet niet wat ze heeft. Ja, ik temp ook. Als het goed is kun je dat via mijn banner zien van FF.
Thnx meis, voor jou trouwens nog een voorzichtig gefeliciteerd en ik duim voor je dat dit een plakbeeb wordt.
Thanks meiden, en moet je dan een paar uurtjes je plas ophouden voor je een ovu test doet? hebben jullie dat ook, als je 'gewend' bent om te turen naar streepjes op je zwtest, en je doet dan een ovutest dat je eerst helemaal heppie wordt omdat er 2 streepjes verschijnen?