Zo ff gauw reageren: @ Aowyn zit te stuiteren achter mijn schermpje ben zo happy @Mama90 sterkte meid dikke knuff @Dietje ook heel veel sterkte Voor de meiden die ik ben vergeten i'm sorry moest zoveel bijlezen
Ik gebruik ook de CB digital. In de gebruiksaanwijzing staat dat je ochtendurine kan gebruiken. Ik vind echter mijn ei dan NIET. Alle keren testen dacht ik aan mijn lijf te merken dat ik richting ei ging en heb ik ook 's avonds, na 4 uur niet plassen, getest en alle keren zat daar de positieve test. Goede nieuws is dat ik mijn lijf dus goed ken hahaha. Heel die dure testen niet nodig, gnif. Maar je wil het toch zeker weten he....
Ik heb nog nooit een zwangerschapstest gedaan. Maar ik ben toch als een kind zo blij als mij CB digital een smilie geeft! Blij dat mijn lijf werkt, dat alles goed is!
Goedemorgen, had gister wat testen laten zien met vage streepjes, vanochtend met een Sensitest dit resultaat... groetjes
ìk dacht ff spieken: ik lees AOWYN en STUITER in 1 zin.. zoek zoek zoek naar de foto van de test..... en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH ik vind m echt superduidelijk hoor.. WHIEHOOEEE.. en dan nu een plakkerd hoor!!!... t moet t moet tmoet!!! Kussie
Dank je Adora, maar moet rustig aan nog elke dag testen; heb net als Ichtus 'streepjesurine', dus ben niet snel overtuigd. AL lijkt het in combinatie met die van gister wel Echt iets te zijn..... groetjes
Sensitest is niet zo heel gevoelig en ik zie het streepje goed.. dat ziet er positief uit meid Wanneer is je nod?
@ Adora; heb een onregelmatige cyclus en PCOS, dus NOD weet ik niet... Maar denk wel dat ik 11 dagen geleden mijn ei heb gehad. Heb in oktober/november veel vage testen gehad; lichte streepjes. Toen bleek dat ik soms teveel LH in mijn urine heb door de PCOS en dat de test daar nog wel es op reageert. Dus de gyn zei: pas als het geeen twijfelstreepjes meer zijn een tijdje, dan is t raak! @Ichtus, wat vind jij???? Ken je m'n verhaal nog? Groetjes
Als het streepje donkerder is dan gisteren dan is dat wel een goed teken Ik duim voor je meis Als het streepje morgen donderder is, dan zou je vrijdag een digitale kunnen doen.. dan weet je het zeker De clearblue met indicator kan ik je aanraden, die heeft maar 25HCG nodig en geeft al zwanger aan als je een heel licht streepje hebt
Dank je voor t duimen.. Wil eigenlijk vandaag een kruidvat testje halen, maar ben zooo bang dat die negatief is... Stom he??? Goeie tip van die digi, zal k onthouden. Hoe voel jij je trouwens???? Alles ok in de zwangerschap?? Groetjes
Hahaha alles wat ik heb mag je hebben,en dat is heel veel, als ik zo'n streepje op de sensitest zal hebben............ging ik de kv overvallen s6 meid
I1885 Ja dat is best een duidelijk streepje. Dag 11 schijnt ook de dag te zijn dat gemiddeld de meeste mensen voor het eerst positief testen. Ik had vorige week een streepje vergelijkbaar met deze op de kruidvat test en teste met dezelfde urine met CB digitaal, maar die gaf niet zwanger aan terwijl ik dat wel was. Ik zou dus nog even wachten CB tot het streepje echt donkerder wordt op bijv de kruidvat testen.... Ik heb ook streepjes urine....maar bij mij werd het streepje echt vrij snel donkerder (itt tot de andere keren, toen bleef hij ca gelijk) en 2 dagen later was de CB wel positief Net als jij durfde ik bijna niet te testen de volgende dag, maar oh zo gelukkig was ik toen het streepje weer verscheen en ook nog eens donkerder was.....
@ Siri; Fijn dat er nog iemand met streepjesurine is (niet voor jou,natuurlijk) Wat vind jij van dit verschil?? Gister en vandaag.. groetjes