Sjansie, wat heb jij weer een rare test! Als ik er zo eentje zou hebben zou ik een gat in de lucht springen Ik weet dat het bij jou onmogelijk is....toch vreemd hoor!
Ja raar he maar goed doe er niets mee hoor,snap alweer van mezelf niet waarom ik het heb gedaan :x Ik duim voor jou dat jij hem straks hebt
I1985.. GEFELICITEERD LIEVE MEIS...lekker van genieten!... wat zij vriendlief????? (je woont trouwens vlak naast me..wjahahaha....leuk hoor.. woon in Hattem)..
Ik beschouw het ook niet als een positieve test. Ik verwacht morgen nog een aantal test met de post. Een stuk of 7 Ik mag van mezelf zaterdag weer testen. Mijn schoonzusje was hier vanmiddag en had ik met haar de discussie over hoe vruchtbaar je bent als vrouw zijnde. Volgens haar heb je met een cyclus van 28 dagen, maar 2 dagen in de maand 'kans' op een zwangerschap. Met je eisprong dus. Maar ik was in de veronderstelling, dat je meerdere dagen in de maand kans hebt op een zwangerschap, toch ? Of ben ik nu helemaal verkeerd ingelicht. Gefeliciteerd mamavan2boefjes !
Je hebt een ei en een zaadje nodig das duidelijk. Een ei leeft 12 tot 24 uur. Een zaadje kan dagen in leven blijven afhankelijk van de kwaliteit en de toegankelijkheid van jouw baarmoederslijm. (maar meestal 48 tot 72 uur) Dus als je 4 dagen voor je eisprong sex hebtg gehad en die zaadjes leven nog heb je dus kans zwanger te raken. dan ga je uit van 4/5 dsgen dat je zwnager kunt raken. Jij bent zelf maar 2 dagen vruchtbaar volgens gyneacologische maatstaven. Daarom geven ze aan het liefst om de dag sex te hebben en rond je eisprong iedere dag. Dus met een cyclus van 28 dagen vanaf dag 10 om de dag en dag 13-14-15 iedere dag. Maar een vrouwenlichaam zit vaak raar in elkaar en veel meiden hebben een langere of kortere cyclus. Dan is het verstandig om met ovulatietesten te kijken wanneer jou eisprong is. Overal zitten natuurlijk uitzonderingen aan zoals een kortere of langere lf. Ik hoop dat het je nu iets duidelijker is?
Hahaha, ja dit was me al duidelijk. Maar zij beweerde dat je buiten die dagen om, gewoon niet zwanger kon worden ?
Klopt want als je geen eisprong hebt kan er ook geen bevruchting plaatsvinden en je hebt maar 1 eisprong per maand. Dus maar 24 uur om je ei te bevruchten dus eigenlijk maar 1 dag.
hier denk ik wel wat te zien maar niet breed en slecht idd blauw zie je minder goed. Ik vind ook omdat de venster erachter hol is ipv andersom. ben iig geen fan van cb streepjes