Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 7 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Ok, en hoe doe ik dat? :)
    Ok, maar het is m'n eerste ronde met tempen, dus alles is nog nieuw.,.. en snap niks van m'n slijm. Hahaha..
    Ik w8 nog even op je antw. en dan ga 'k na bedje..
    Heb zo'n rugpijn, pff..

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Met die gedachtens ga ik me bedje opzoeken. Mijn man wil dit hele weekend niks horen of zien van testjes. Hij wordt er helemaal gek van, van streepjes turen. 'Daar staat een tweede lijntje' 'Waar?' 'Daahaaaaar!' 'Uhm, ik zie niks hoor, jij met je tweede lijntje' 'Tss, laat maar, ik zoek het zelf wel uit' 'Prima, ik hoor het wel waneer die geboren is'

3. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Hahahaha :D:D:D mannen ook altijd!!!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    naast waar je de temp invult heb je een plek op aan te vinken met Discarded erbij. Je kan dit altijd weer uitvinken. Dus op de CD16 bolletje klikken en dan kom je op die dag

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    LOL mijn man ook hoor van mal min testen. Ik moet mijn testen altijd in de buurt van pc hebben. Kun je er niet zonder? je weet toch hoe het eruit ziet? (met ovu's ook) :):D

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Dank je wel ;)
    Truste iedereen...
    Ik hou het nu niet meer, pffff.....
    Iedereen fijne Carnaval, ik weet niet of ik het weekend nog erop kom (zal vast wel weer, hihi)

X

7. Seth

Seth Niet meer actief

Sansky
    ik denk, dat als je nog niet zo veel snapt van het slijm, je het ook beter uit je kaartje kan halen... en alleen naar de temp kijkt, totdat je wat beter patroon ziet.... anders is het verwarrend voor FF

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik ben met Seth mee eens. Eerst weten hoe en wat met slijm. FF beoordeelt ook best wat met slijm namelijk.

9. februari

februari Actief lid

22 feb 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier zie ik echt heel duidelijk twee steepjes hoor, daar hoef ik echt niet voor te turen!!:D

10. Female

Female Niet meer actief

@ Aowyn; ik snap dat je waarschijnlijk nog niet super blij bent en heel voorzichtig, maar wil je toch een beetje feliciteren. al heel fijn dat je weer zwanger bent, ik duim mee dat het goed gaat!!

11. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Aowyn super vpprzichtig gefeliciteerd dan.

xx Joyce

12. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Goed zo morgen zijn de winkels dicht dat scheelt...;) Maar die laatste is toch wel een duidelijke streep!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh BAS je mag alweer gaan aftellen.. sjonge zeg..

14. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Ik ben ook maar begonnen met tempen. Wel lastig halverwege cyclus maar weet dat ik altijd vrij regelmatige temp had. Wil dit gedoe niet weer dat ik denk dat ei al is geweest en blijkt niet zo te zijn! Maar wat betekent dat discarded? :( had t opgezocht en krijg niet echt een goeie betekenis volgens mij.

15. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0

Veel plezier probeer te genieten!;)

16. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Die heb ik ook bedoeld :D cd 24 ei dus vandaag 9 dpo :D

17. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

wacht maar eerst is op mijn ei alleen temp ging vandaag weer is omhoog en voel hem (nog)niet verwacht hem morgen ;)

18. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Ik wel :D

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nannie discarded is dat je hem uitvinkt van de lijst, FF telt die dag dus niet mee. Als je bijv heel erg slecht geslaoen hebt kun je dat aanvniken bij sleep diprived en doet hij hetzelfde. Temp is dan ongeldig zeg maar. Dit kun je doen met uitschieters zodat FF weer een goede beeld kan krijgen op jouw chart. Is geen super slecht iets ;)

20. Alita

Alita Niet meer actief

vreemd...maar ik ben geen fan meer van de kruidvat;)

Deel Deze Pagina